...arama istersen, adımı da unut dön git dünyana... dilersen, kalmasın hiç umut sevdaya ağıt yok artık geçmişi tümden unut... bana “ZORLA” evet desen gelip de boynuma atılsan ne verebilirsin? kırdığın kalbimi, yaktığın gönlümü sana adadığım sevdamı aşkına sunacağım ömrümü mü? sil beni.... bir kalemde sil artık. yıkıldım temelden kahroldum yürekten o an, çıktım çileden... güller sersen yoluma heyhat kırmızı kalem yedi yüreğim, kapandı dünyasına yeniden çalsan kapımı, “YOKUM...” yokum bu yolda savaşa. yoruldum kırıldım yıkıldım yenildim sana... ... on yıl önce olaydı olurdu bir parça umut yolu tükettim, ömrümü, SEVDA KUMARINDA kaybettim. malım mülküm takatım sevgim hele umudum kalmadı artık... ellerimi önümde kilitledim karşında boynumu büktüm ben, severek tek başıma yalnız... ama, yapayalnız ölümü seçtim. dön git artık... yüreğin mutlu dünyan ışıklı yaşamın, evet, bensiz yaşamın, gönlünce olsun... beni düşünme olur mu, nasıl olsa, geç artık benim için, benim için geç, çoook geç güzelim. yolun sonuna geldim... önümde ışık yok gecem karanlık mehtabım yok, ay, karanlığa dönmüş... görüyorum ki sen de yoksun artık yaşamımda... haydi, bana müsaade yolum uzak vücudum yorgun ayaklarım dingin yolcuyum artık bir an önce yolcu, yolunda gerek... bu veda değil aslında, yalnız dünyama kaçış, yaşama kapımı kapatmak... ben seni, hep sevdim bir gün öldüğümü duyarsan severek ölmüş olacağım sevgim, sevdana “KURBAN...” kalbime bir kalem senden evet... kırmızı kalemle hançerledin beni.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KIRMIZI KALEM DE SENDEN... (Yeni şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KIRMIZI KALEM DE SENDEN... (Yeni şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
vaauuuvv!bu ne kadar ağır sitem değerli dost yürek yani kovulmaktan beter etmişsiniz acaba hak ettimi bu dizeleri hak ettimi bunca sitemi?sevgi yolunda geçilmesi imkansız engeller istemez,sevgi göz yaşı üstüne kurulmaz böyle sitemli dizeler yakışırmı seven yüreğe :)) ama çok üzülmüş belli bu üzüntüyle yazılmış sitemli dizeler olarak algıladım ben,siteminde güzeli tebrik edileni oluyor zaman zaman yüreğinize duygularınıza kaleminiz sağlık tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum.selam saygımla...