(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dönme.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dönme.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili saadet hanim cigim ozelden de yazdigim gibi benimle bir ilgisi yok ne oldu bilemiyecegim siirlerim nasil pasiflesti neden görülmüyor üzgünüm bu konuda ..sevgiler..
Şiiri pasiflemedim sevgili gulperi sorun benden kaynaklanmiyor bir çok benzer yorumlar aldim yapabileceğim bir sey yok maalesef ..seneler önce yaşanan bir sarsıntıyı cahilce yazmaya çalışmıştım sevgiler🌹
Bir kac kere aciklamasini getirmistim ,seneler önce yazmaya calistigim bir siir okunamasinin nedenini bilemiyorum sadece "dönme"degildir kisada olsa devami vardir 🙏🏻sevgiler
haklisiniz lakin seneler önce yazmaya calistigim siirlerden biri , siizlerin siirlerinin yaninda lafi bile olmaz yinede nazik yorumunuz icin tesekkürler..
haklisiniz lakin seneler önce yazmaya calistigim siirlerden biri , siizlerin siirlerinin yaninda lafi bile olmaz yinede nazik yorumunuz icin tesekkürler..
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ŞİİRİN BAŞLIĞINI GÖRDÜK SADECE SANIRIM SİLİNMİŞ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA.
şiirlere baktım başlık var kendisi yok, üstelik tonla yorum var. Benim sayfada mı bir şey var ben mi göremiyorum. ilginç bir durum. Dönme denildiği için geride dönemiyorum.. Takılıp kaldım buralara.......
Mesaj Gönder Favori Üye Listeme Ekle Engelle Bu Yoruma Cevap Yaz
19 Mayıs 2010 Çarşamba 23:26:17 dönme..
bugün senin miladin 7 aralik.. sonu oldu gitmen ,sevdamizin. gidiyorum dediginde, hissetmedim sol yanimi.
yalvarmam asla, dönesin diye. halbuki titrerdi, tenim göz göze geldigimizde bugün senin miladin çok ilginç insanın içi dışı farklı bir değişim rüzgarı yaşıyor gibi çok hoş beğendim yürekten bir dost
sen de benim canımsın elifciğim babalar böyle vicdansız oluyor işte benim kızkardeşiminde iki sakat çocuğu var babaları kadın içki peşinde terketti onları rabbime şükürler olsun ki ben bakıyorum ilgileniyorum benim eşimde amcaları olur çocukların önceleri o da ilgilenirdi şimdi biz de ayrıldık çocuklara bakmam onlara dert oldu....kutlarım değerli kaleminle içindekileri şiire dökebilmene sevgilerim sonsuz senin gibi güzel anneye....
bugün senin miladin 7 aralik.. sonu oldu gitmen ,sevdamizin. gidiyorum dediginde, hissetmedim sol yanimi.
yalvarmam asla, dönesin diye. halbuki titrerdi, tenim göz göze geldigimizde bugün senin miladin, 7 aralik.. asktanda konusmam artik, soylemem, sevdigin sarkilarida yirtip attim, resimlerini lal olsun dilim anarsam adini.. unutturdun bana,baharin TEBRIKLER SAIR KALEMINIZ DAIM OLSUN EYVALLAH
.
sevgimle