(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmiş olsun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmiş olsun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşündüren dizelerdi, işte hayat bu kadar kısa şiirdeki üç beş satır gibi şiirde budur zaten az yazıp çok anlatmak kutlarım şairemizi Yunus diyarından selamlar.
Çok sagolun. Hoşgeldiniz İlk kez bu şiir de, bilinçli olarak dizgin kullandım. site de 300 yakın şiirim var hiç birinde bu yoktur.Bende sevmem Çok saygılar bu şiir böyle olmak zorunda idi. Çocukluk Gençlik Yaşlılık Hayat....
o dolu dizgin yıllar geçip gittiyse,artık şaha kalksak ne olur,kalkmasak ne olur.. cümlemize geçmiş olsun güler hanım.. harikaydı yine küçücükten büyümüş şiiriniz..yürekten kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Mübarek hayat Sana da, bana da Şimdi... Geçmiş olsun .......Hepimize geçmiş olsun.. Genç olmsakta daha yaşayacaklarımız var.. Güzel dizeler..Kutlarım saygılar dost
Doğumla başlar esaret, İnsan hayatı boyunca özgür olmak için çabalar. Önemli olan gelinen noktadır. Hayatı özgür algılıyor ve ,korkusuz yaşayacak bir konuma gelmişsek harcanan zamana yazık olmaz. ---- Hocam şiiri gece eklemişsiniz bu ne hız, etkili yorum işaretlenmiş bile. Buyurunuz ben de etkisiz yorum yazdım. Saygılarımla.
Mübarek hayat Sana da, bana da Şimdi... Geçmiş olsun ....................... hayat sürdürdükce merhaba deriz geçmiş olsun'luğumuza/daha yaşanacak çok şey var. yar/ım kalmışlığımız dan kalan yanımızla...güzel şiirine tebrikler Güler...
Bir ruzgar gibi geldi ve gecti o guzelim yillar! Ne yapalim saglik olsun kismetse bundan sonraki hayatimiz agir cekimde gecsin ve seker gibi tatli bir masal gibi guzel olsun,yureklerimizde sevgi ve sevinc eksilmesin. Sevgili Gulercigim yuregine saglik canim az ve oz ifadelemissin soylenmesi gerekeni guzel yureginden optum.sevgilerimle
NILGUN tarafından 1/17/2010 5:54:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
aynen tatlim ama bir dunya derdidir almis gidiyor .cocukken az vardi cokca mutluluklar doluydu yureklerde .mahalemzin buyukleri uzun kis gecelerinde gelir biz cocuklara masallar anlatirlardi.ne demisler gecmise mazi eskiye gazi.optum canim Pembeyi uygun gormussun benimde gonlum sende olmus tesekkurler .
Çocukluk dizgin peşin de,geçer Gençlik dolu dizgin Yaşlılıkta şaha kalkar, insan Mübarek hayat Sana da, bana da Geçmiş olsun
BİR İÇİM SU GİBİ NE GÜZEL BİR SÖZ GÜLER İNAN HOŞ OLMUŞ HARİKASIN GÜZEL ARKADAŞIM NEDEYİMKİ HAFİFTEN BİRGÜLDÜM TEŞEKKÜR EDERİM İYİKİ VARSIN DEĞERLİ ARKADAŞIM SEVGİLERİMLE SELAMLAR SAYGILAR SANA,,,,
arkadaşım dizelerini çok sevdim
hoş olmuş sevgilerimle en eyisini yapıyon
sevgiler saygı ile selamlar iyi geceler güler arkadaşım,,,