(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KADINA SÖYLESİN. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KADINA SÖYLESİN. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nazımın şiiri bu şiirin altına nede yakışır diye düşündüm..İşte şöyle bir düet; denizin üstünde ala bulut yüzünde gümüş gemi içinde sarı balık dibinde mavi yosun kıyıda bir çıplak adam durmuş düşünür.
Bulut mu olsam, gemi mi yoksa? Balık mı olsam, yosun mu yoksa? .. Ne o, ne o, ne o. Deniz olunmalı, oğlum, bulutuyla, gemisiyle, balığıyla, yosunuyla.
bu şarkıyı hiç duymamış olsun martılar beyaz yelkenliye değen rüzgâr yayılsın dalga dalga denize eşlik ettiğinde her sözüne sarsın bizi gökteki bulutlar..
Çok güzeldi hocam..gönlünüze sağlık olsun..saygı ve selâmlarımla..
yüreğine sağlık. kısa ve güzel bir şiir. ben bütün tekneleri bıraktım iskelesinden yüreğimin. sen de bırak söylenmemiş sözlerini denize vursun kıyılara tek tek kıyıda sevdalı bir adam bir kadına söylesin. sevgiyle....
bütün tekneleri yüreğimin iskelesinden senin denizlerine bıraktım.
sen de bırak söylenmemiş sözlerini vursun kıyılara tek tek kıyıda sevdalı bir adam bir kadına söylesin.
.................... kısa bir anlatım ama her kelimenin içine dünyaları sığdıracak kadar güzel ............... ker mısraya sayfalar dolusu yorum yazılabilir ............. imge; şiirde hemde en lezzetinde ............... giriş zaten kopardı yüreğimi düşürdü dizlerimin üzerine ................. neyse çok konuşurum ben durdurmam lazım kendimi .............. kutlarım nefisti ...............
Giriş cümlesi beni yerle bir etti. Muazzam bir ifadeydi Türkân Hanım. Ama girişteki iddialı ve sağlam cümleyi özletti geriden gelenler. Fakat bu hissediş giriş cümlesinin gölgesinde kaldı. Tebrik ederim sizi.
galiba şiirin gövdesi oldu giriş..diğer sözler dallar... aynı gücü sürdürmek için biraz daha zamana ve yoğun emeğe ihtiyaç var. Umarım o da gelecekte olur.
bütün tekneleri bıraktım yüreğimin iskelesinden. senin denizlerine. sen de bırak söylenmemiş sözlerini vursun kıyılara tek tek kıyıda sevdalı bir adam bir kadına söylesin.
DUYGU DOLU YÜREĞİ KUTLARIM HOŞTU DİZELER SEVGİ İLE SAYGILAR SELAMLAR,,,,,,,,,
ben bütün tekneleri bıraktım iskelesinden yüreğimin. sen de bırak söylenmemiş sözlerini denize vursun kıyılara tek tek kıyıda sevdalı bir adam bir kadına söylesin.
sen de bırak söylenmemiş sözlerini
vursun kıyılara
tek tek
kıyıda sevdalı bir adam
bir kadına söylesin.
söylesin.
evet cok güzeldi cok farkli buldum bu siiri
yüreginize saglik sevgili türkan_t
sonsuz sevgimle