(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Su da ölür. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Su da ölür. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türkân Hanım eğer " Düştü yaşanması yazılmamış" cümlesindeki "Düş" "Düşmek" fiilinde kullanıldıysa o zaman anlamı farklı oluyor. Eğer o cümledeki "Düş" hayal anlamındaysa - ki ben öyle düşünmüştüm- anlam daha da değişiyor. Bu da şiirinizi ikili bir anlama götürüyor. Bir nevi analoji yapmış oluyorsunuz. Açıkası giriş cümleleriniz çok çarpıcı..
Bu şiirde düş ile düşmek arasındaki ayrım belirgin mi diye kendime soruyorum sizin günün şiiri seçilen eserinizde ki resimi yorumlama becerim:))den sonra... düş,hayal olarak anlaşılıyor değil mi.. TEşekkürler..
Arı bir dili var şiirinizin Türkan Hanım, sizi farklı kılıyor. "Su da ölür" de sessizliğin içinden sanki fısıldayarak yürüyen güçlü adımları içsesin,yürekten kutlarım. Ellerinize sağlık çok güzeldi şiiriniz...sevgilerimle.
gemiler geçti düşlerimin denizlerinden sular kıyılarda. bir kadını ıslattı baştan ayağa su da ölür düş misali güneşe yakalandığında bence adsız bir kadının kolunda.
....................
çok güzel derin dizeler okudum kaleminizden yüreğiniz dert görmesin sevgili şair yüreğinize sağlık çok güzeldi
Saygılarımla