AFAKI. Kararma arefesinde ufuklar Solgun ve mor renkler hücum ediyor gözlerime Işığı kaybolurken güneşin bulutlar ötesinde İçimden kopan vaveylalara bırakıyorum sessizliğimi Ve kimsesizliğimi kırık aynalara teslim ediyorum Şimdi unutmak vakti hayatımdan gelip geçen yolcuları Sonlandırmalı artık ruhumun mengenelerde yıpranmışlıklarını Beklenen sonu gelmez hayalleri yalanlardan ayırmakla başlamalı işe Hayatın biteviye vurgunlarından sakınarak birazda Dön dur dört bir yanın alaca karanlık Ve yaşam denen kısır döngüde gizlenmiş anları umursamadan Son nefeste son kerteye gelince pişmanlık Sil gözlerimdeki mor renkleri ışık vursun aynalardaki yansımalardan Şimdi beklemek vakti akşamın karanlık yüzüne bakarak Gecenin koynunda suskunluğu sarıp sarmalayarak. II. Kararma arefesinde ufuklar Karanlığı bekleyen geceye müjdeler olsun Çöküyor korkular. … Seni sende terk edip gittim içimden çivi gibi sökerek Aldırmadan kanayan yanlarıma Fırlatıp attım gecenin karanlığına dönmemecesine geri Umutsuzlukla çevrelenen hayatıma girme demiştim Dinlemedin, çekeceksin şimdi sende ben gibi Unuttuğun ne varsa hatırlama zamanıdır artık Terk etmekten başla istersen; Ya da yalnız kalışına kahret fark etmez Demiştim-demekten nefret ediyorum- sana kalır diye tüm acılar III. Kararma arefesinde ufuklar, Silkinip çıkmak istiyorum artık sığındığım gölgelerden Kulaklarımda nefretinden arta kalan çığlıklar Ve beddularının kekremsi tadı Oysa güzelliklerde vardı hayatımızda göremediğimiz Yanılgılarımız yaktığımız mum ışığında, Beklentilerimiz çözemediğimiz düşlerde asılı kaldı. Heyhat… Işıklar çekiliyor gölgelerin arkasına Tükeniyor beklediğimiz umutlar Zordu biliyorum, Ve yaşamaktı birazda hüzünleri en derininden Sahile vuran dalgalarda kırılıyorken hayaller peş peşe Hoyratlığı tutmuşken denizin dinginliğini beklemek Sus artık yeter acındırma daha fazla kendine Kararma arefesinde artık ufuklar Şimdiden sabahı özlemek nafile Hüseyin AKOVALI |
... umutsuzlukla çevrelenen hayatıma girme demiştim
dinlemedin, şimdi çekeceksin sende ben gibi...
T E B R İ K LE R . . .