(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mavi tanık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mavi tanık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneşten bile çalmıştın sen esmerdi tenin ...........................esmerdi tenim. yüreğinin yansımasıydı yüzüne gözlerine tutuldum.....................badem değil belki ama karalara bağlanmıştım. siyahtı gözlerim kaçtın korkaktın,...............................ama kaçtım hep kaçtım sonsuza kadar kaçacam aşktan... ısındı ya yüreğim donup kaldın…
Belki sevmekten korkuyordu,belki şımartmıştır aşk belli mi olur? Ama yanıp yanıp yine tutuşan yürek küllenecek gibi de durmuyor. Bazı böyle sevilir uzaktan,içeriden konuşarak,acıdır ama güzeldir. Tadı yaksa da yüreği;Hiç sevmemekten daha güzell.. Tebrikliyorum.
esmerdi tenin ...........................esmerdi tenim.
yüreğinin yansımasıydı yüzüne
gözlerine tutuldum.....................badem değil belki ama karalara bağlanmıştım. siyahtı gözlerim
kaçtın
korkaktın,...............................ama kaçtım hep kaçtım sonsuza kadar kaçacam aşktan...
ısındı ya yüreğim
donup kaldın…
şairim nedense bu şiirde kendimi buldum...