(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ö l ü m ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ö l ü m ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şair, yazar, felsefeci Özdemir Asaf diyor ki... Doğdu, sevinçten ağladılar. Öldü, acıdan ağladılar. O, bu arada yaşadı. Hiç fark etmediler. Maalesef yaşamak, yaşadım diyebilmek için kriter olamıyor çoğu zaman. Yüreğinize sağlık. Bu arada karikatürleriniz çok güzel. Sevgiler
Canlılar için Ölüm; doğmak büyümek olgunlaşmak ihtiyarlamak ve ölmek...Ama öyle bir sistem uygulanıyorki, yaşarken öldürüyorlar....Ölüm yaşarken Ölmekmiş bu Ülkede. Yürekten Tebrikler...
Bence ölüm yaşanan utançtır Herkesin amacı yaşamaktır O hakkı gspedenler utanmalıdır Yoksa ölümden kaçmak mı olur Saymakla bitmez Ülkemde ölümler utanç verir!..
Ölüm gerçeğe açılan kapı aşıkla maşuğun buluşması..Güzel olmasaydı ölürmüydü Peygamber..Sevdiklerimizi ellerimizle uğurladığımız gerçek yolculuk kısa ama hoştu şiiriniz ..Tebrikler..SYDNEY den selamlar..
çook acıtsada içimizi ö l ü m ? bir gerçek kaçamadığımız ... doğarken şenlikle ölürken ağıtla uğurladığımız s e v d i k l e r i m i z !
...evet, maalesef ölümdür yaşamın asıl gerçeği eğer bizden önce göçerse sevdiklerimiz üzülen tarafızdır o zaman biz lakin yaşlısı genci yoktur ölümün sıramız geldiğinde gideriz üzülen taraftır bu defa sevdiklerimiz ne mutlu bize ki eğer bırakabilirsek ardımızdan güzel bir iz öncelikle kutlarım sizi kısa ve öz dizelerle hayatın gerçeğini dile getirmişsiniz mutlu ve huzurlu uzun bir yaşam dilerim esen kalın, neşeyle dolsun gönlünüz gülsün her daim yüzünüz ve hep yakınınızda olsun tüm sevdikleriniz...
Saygılarımla....
kubano tarafından 1/11/2010 5:33:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
çook acıtsada içimizi ö l ü m bir gerçek kaçamadığımız doğarken şenlikle ölürken ağıtla uğurladığımız s e v d i k l e r i m i z !
Evet Necva ölüm her canlıyı bekleyen kaçınılmaz bir son, ama erken ama geç ...Giderken sevdiklerimiz ardından ağıtlar yaktıran, hüzünlere boğan bir gerçek güzel bir şiirdi kutluyor saygı ve sevgiler sunuyorum...
Kutlarım yüreğien sağlık Aslında doğan insan neşeyle değil doğdugundada ağlar yaşarkende ölüm anında da ağlar yani dünya bir ağıtlar dünyasıdır yoktur ne neşesi ne sevinci
Bu karikatürden anladığım Ölümle beslenenlerin Yapacakları şey ölümden başka bir şey değildir. Yokluk yokluğu, Varlık varlığı çağırdığı gibi; Kötülük içinde olmak, Yanlışları hep izlemek, Yakın olmak insanı ağır ağır çürütür. Gün gelir ki; Dün açıkça doğru dediklerimiz Güzel bildiklerimiz Tam tersi olmuş. Artık yapageldiğimiz her şey Zamanla toprağını verdiğimiz ne varsa İyi kötü Bir meyve olarak dereriz hayatta.
Melik Haker tarafından 1/7/2010 1:22:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ölüm elbette gerçek lakin hiç ölmeyeceğimizi düşünerek yaşamımızı idame ettirmekteyiz ölüm gerçeğini gözardı ederek kısa fakat yaşamın ta kendisi dizeleriniz Sayın KIYAK kutlarım saygımla.
çook acıtsada içimizi ö l ü m bir gerçek kaçamadığımız doğarken şenlikle ölürken ağıtla uğurladığımız s e v d i k l e r i m i z ! kısa ve öz vede harika kaleminize ve yüreğinize sağlık saygılar.........
kimi erken kimi vaktinde ama acıtmaması mümkünmü...belkide uğurlarken bencilce düşünüyoruz, birdaha görememek gibi...varolun kısacıktı ama okuması bile burukluk hissettirdi...sev gimle...
Hayat ağacının meyvesi ölümü resmeden karikatürünüzle şiiriniz mânâyı çok güzel bütünleştirmiş.. Yüreğinize/emeğinize sağlık olsun..saygı ve selâmlarımla..
Ölüm her canlı için kaçınılmaz doğmak ve ölmek hayatın gerçeği kısa ve öz yürek sesiniz çok manalıydı şiir yürekli dost, usta kaleminiz daim olsun kutlarım....