(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİSAN GÜLÜME... (Son yazılan şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİSAN GÜLÜME... (Son yazılan şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seven kaklbin namelri onlar. elbet alev alev taşacak.Onu ancak gerçekten sevenler bilir.Yorumun bana onur verdi.Mutlu oldum canım.Yine beklerim.Sevgilerimle kal.
sevgili dost şair şiirimi paylaşıp yaptığınız yorum bana onur ve gurur verdi.Tşklr.Yine beklerim.Diğer yazılarımı da okuyun lütfen.Beğeneceksiniz.Sevgilerimle.
Güzel aşığım, can dostum.Bu şiirde birşey eksik.Can verilmesi gerek.Onu da sen yapıver de besteleyip okuyuver de, dile gelsin.Taş yürekli sevgililer de imana gelsin.Olur mu?Sevgilerimle.Hoşçakal.Senin bestelemeni bekliyorum.Bu ilk adım olsun.sonra diğerleri sırada.Unutma, sana bağlı.
Bilmediler, SON TANGOYU oynadım
Çok istedim, sevgiliyi sarmadım
Kara yeller esmiş, kırmış belimi.
Dostlar duymadan ecele gitmişim
Sessiz sedasız, kefenim giymişim
Sorgusuz sualsiz diyet biçmişim
Sevdalım son kez tutmamış elimi.
Mükemmel yazıyorsun abim şiirlerini okumak ayrı bir zevk inan kutlarım.sevgiler selamlar.