(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAHA NE SÖYLESEM BİLMEM Kİ SİZE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAHA NE SÖYLESEM BİLMEM Kİ SİZE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gurbette yer tutmuş eşim sülâlem, Yazayım desem de yorgunmuş kalem, Sizlere salmışım yürekten selâm Daha ne söylesem bilmem ki size.
Daha ne söyleceksiniz bildiğiniz gördüğün üz ne varsa aktarmışsınız merak edenlere :)) evet değerli dost kalem bülbülü altın kafese koymuşlar ahh!vatanım demiş.gurbet ne kadar güzel olursa olsun vatanın yerini tutmuyor özlem ateşi sönmüyor hep merakta eş dost akraba.çok güzel dizelerdi yüreğinize kaleminize sağlık.başarılarınızın devamını diliyorumisizi sık göremiyorum geçte olsa yeni yılınızı candan tebrik ediyorum.selam saygımla...
Abim Allahım seni hep güldürsün. İnanılmaz keyifle birdaha, birdaha okuyorum. Ama yetmedi birdaha, ya iyiki varsın abi özlemleri hasretleri bitiriyorsun. i
Gurbette yer tutmuş eşim sülâlem, Yazayım desem de yorgunmuş kalem, Sizlere salmışım yürekten selâm Daha ne söylesem bilmem ki size. Var olsun yüreğin dost şair.Nefis şiiirnizi kutladım selamla
Yüreğine sağlık canım abi yine yüreğinin sesiniz dizelerine nakşedip dostlarına havadisler vermiş kalemin hiç susmasın abim.. Yeni yılınız kutlu oslun nice sağlıklı yıllar dilerim heşey gönlünüzce olsun saygılar dost yüreğe....
Gurbette yer tutmuş eşim sülâlem, Yazayım desem de yorgunmuş kalem, Sizlere salmışım yürekten selâm Daha ne söylesem bilmem ki size. ==============
Eskiden iş kalmamış köylerde değişmiş, Maziye bir bakıma toptan silişmiş... Eski imece anlayışı duruyormu bimem, Sehirde ne varsa bazı köylerde öyle gelişmiş...
Yazayım desem de yorgunmuş kalem,
Sizlere salmışım yürekten selâm
Daha ne söylesem bilmem ki size.
Daha ne söyleceksiniz bildiğiniz gördüğün üz ne varsa aktarmışsınız merak edenlere :)) evet değerli dost kalem bülbülü altın kafese koymuşlar ahh!vatanım demiş.gurbet ne kadar güzel olursa olsun vatanın yerini tutmuyor özlem ateşi sönmüyor hep merakta eş dost akraba.çok güzel dizelerdi yüreğinize kaleminize sağlık.başarılarınızın devamını diliyorumisizi sık göremiyorum geçte olsa yeni yılınızı candan tebrik ediyorum.selam saygımla...