(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Daim Kendini Yeniliyor Ve... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Daim Kendini Yeniliyor Ve... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hımm aşk kendini yenilemesi ne güzel eskiyip bir paçavra gibi bi yana atılmasından iyidir ...................
defalarca dostu oldum sabahı gelmez gecelerin göz yaşım damladı damladıda ıslattı sen diye sarıldığım yastığım mevsimsiz açtım belkide kardelen gibi zora doğru ama açtım işte sevdan çiçekler açtırdı balta kesmez buz üzerinde olmaz dediğim şey oldu aşık oldum hemde ölümüne....
yaşam değişince insanlar yaşlanınca zamanlar geride kalınca aşk da değişiyor kendini yeniliyor tüm halleriyle
Çok doğru tespitler arkadaşım.Yaşam değişip yaş kemale erince aşkın rengi de değişiyor. Şimdilerde aşklar da hormonlu,fos diye sönüyo,canım cicim sonra bitti,aşk biter mi sorarım.nerde o eski sevdalar dedim şiirini okuyunca kardeşim.güzel düşündüren dizelerdi.sevgiler selamlar.
Aşk daim olunca sevda sözleri düşüyor kirpiklerimize buram buram heves kokar gecelerde Aşk daim olunca sen olursun ben olurum yarında aşklarımız dolaşır kaldırımlarda..
sen mardinden seslenirsin sevdaya ben burdan... kimbilir kimler vardır ayak altında....
kayıp dost hoşgeldin..... sefalar getirdin....şiirle ve daimi dostluğa inşALLAH :)
yaşam değişince insanlar yaşlanınca zamanlar geride kalınca aşk da değişiyor kendini yeniliyor tüm halleriyle
Kesinlikle katılıyorum bir mukayesesini yapacak olursak geçmişteki aşklarla bugunü aralarında dağlar var. Ulaşamamanın verdiği hasret ve özlem o aşkları körüklemiş... ya şimdi.... Ya şimdi körüğe ılık bir meltem bile esmez olmuş... O kadar ucuzlamış ki herşey.. malesef 2. elden bit pazarlarında satılır mal olmuş artık... Candan kutlarım gönül emeğinizi.Güzel bir sorgulamaydı değişen değerlere karşı. Selam ve saygılarımla.
Selamlarla...