(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir yel esti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir yel esti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hey Gidi günler demenin tam zamanı demişsiniz....Hey gidi günler; Hicranla yanan o günleri tekrar yad edilmesinin gönüllerde bıraktığı KAR' dan izleri taşıyor bu enfesss çalışma....Ne diyeyim;; En güzel aşk ve sevdalar sizinle olsun....Sevgiler ve selamlar....
KUTLARIM CANIM KIZIM HİÇ KIYAMAM DOKTORLARIMA ÜZÜLMESİNLER ONLAR, YÜREKLERİ DERT NEDİR BİLMESİN BEN DE DOKTOR EVLADINI KAYBETMİŞ BİR ANNE OLARAK SEVGİM SONSUZDUR DOKTORLARA...HER ZAMAN GÜLMEN DİLEKLERİMLE...
çok teşekkür ederim bu güzel, içten yorumunuz ve dilekleriniz için...acınızı paylaşıyorum...Evladınızın(meslektaşımın) mekanı cennet olsun.Sevgiler,saygılar...
doktorda derdine çare olamıyorsa... biz peşinen yandık desenize... bitmiş diyor..sonra bir rüzigarla tekrar o günler gözlerinin önüne geliyor.. bittimi..?! sen bir vizit gez... sakinleş sonra...kafan karışık gibi... günola harman ola.. hayırlısı diyelim...