(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
attım ağırlıklarımı ve küllerimi kuşların yaralı kanatlarına serptiler
O küller iyileştirecekse kanatları yaralı güvercinleri, yürekleri kan ağlayan serçelerin hiç durmasınlar serpsinler dört bir yandan ama iyileştirmeyecekse o zaman bıraksınlar bizi bize belki o zaman biz kendi sevgimiz ile iyileştirebilirzi o yaralı kanatları ne dersiniz.
Çok kısa ama bir o kadar da uzun bir şiirdi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Bakire değil artık aşklar kirlenmiş tüm zamanlar, Bir siyah uzak şehrin yalan sevda türkülerinin büyük ihanetleri var. Rengarenk yeminlerin içinde bir kelebek çırpınır Ve donarsın bir gün bahara özenen kış ayazlarında savrulursun.
Artık çünküsü yok bıraktım hepsi sende kalsın. Bak zor duruyor dizlerim ayakta Aralık vurmuş bir ayazda katık ediyorum gözyaşlarımı Çoktan tebessümlerle karşılar oldum ölümü sızılarımda Yasemin...
Kutlarım şairim derin bir suda yüzen nilüferler var dizelerinizde sevgimle saygımla...