(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVER Mİ SANDIN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVER Mİ SANDIN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair meslektaşım, Vuslat çok uzakta, bir sarp kayada, Çık çıkabilirsen sırtın daya da, Seven mesut olmaz yalan dünyada, Eğer görse idim sever mi sandın?
Bir bakışa, bir gülüşe kırk yılım, Yanmaz mı yüreğim vuruyor yalım, Oğuzsoylum o yar tutmasın salım, Eğer görse idim sever mi sandın? Şiirinizi beğenerek okudum. Kutlarım kaleminizi. Yeni yılınız kutlu olsun. Esen kalın...
Yine bir yıl başı yaklaşıyor bu yıl başı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum. Mutlu yıllar.
Ne ileri gittim ne geri döndüm, Ne yanıp kül oldum ne suyla söndüm, Hem aptal, avanak hemi de böndüm, Eğer görse idim sever mi sandın ........Ne yazık ki..bazen başa gelen çekilir.. Ar derdi,kader yazgı... Harika bir anlatım.... Torosların güzel ozanını saygılar
Vuslat çok uzakta, bir sarp kayada, Çık çıkabilirsen sırtın daya da, Seven mesut olmaz yalan dünyada, Eğer görse idim sever mi sandın? Öyle engin deniz gibi dizeleriniz sayın hocam büyük keyif veriyor doyasıya okumak. Kutlarım. SAYGILARIMLA...