(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangisine baktıysam okunmuyordu yazıyor. neden öyle düündünüz ben okumak istedim ama hiç biri yok bence iyi etmediniz kaldırmakla kimin ne zaman okuyacağı bellimi olur. Neyse kararınıza saygı duyarım . O zaman yeni şiirlerde buluşmak üzere Saygılar.
Hangisine baktıysam okunmuyordu yazıyor. neden öyle düündünüz ben okumak istedim ama hiç biri yok bence iyi etmediniz kaldırmakla kimin ne zaman okuyacağı bellimi olur. Neyse kararınıza saygı duyarım . O zaman yeni şiirlerde buluşmak üzere Saygılar.
Şiirleriniz gerçekten çok güzel.Diğer şiirlerinizi okuma şansını kaçırdım.Bazen , değerli olanlara az ilgi gösterilir.Ama bu ,değerini azaltmaz güzelliğin.Sevgilerimle.
Hangisine baktıysam okunmuyordu yazıyor. neden öyle düündünüz ben okumak istedim ama hiç biri yok
bence iyi etmediniz kaldırmakla kimin ne zaman okuyacağı bellimi olur. Neyse kararınıza saygı duyarım .
O zaman yeni şiirlerde buluşmak üzere Saygılar.