(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mütaala şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mütaala şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mütaala ve mütalaa arasındaki yazım zorluğunu şahsen anlayamadım. inceltme işaretinden ziyade, harflerin yerlerinin değişmesi gerekiyordu zannımca.Gerçi önemsiz bir ayrıntı ama eski dildeki hala kullandığımız bazı kelimelerin yazılışları hakkında genç arkadaşlara fikir verelim istedim..:)
rodrigo'nun gitar konçertosunu dinlediğim zaman hep özgür bayırlarda düşlerim kendimi ''ay patlaması'' öyle çoğul ve çok renkli / tomurcuklara / kutladım kalemi
o, her defasında yapayalnız ve eşzamanlı geçer kentlerden bütün eleştirileri yanında intihar süsü verilen cinayetleri anlatır bazen
özgürlük diyorum; aşktır onun Türkçesi...
ezber yaşayan ve üstüne üstlük bu konuda rahatsız !!! edilmek istemeyen kalabalıklar içinde kader yalnızlık yazacaktı tabiki yakıştığı (ama acıttığı...) şekilde... eleştirileri mi yoksa özgürlük biletleri mi yanındaki...anladım ben.ki farkında olmak için acı çekmeyi göze almasaydım anlayamazdım... hani sen özgürlük diyorsun hani türkçesi aşktır diyorsun hani uyanın ölüyorsunuz yada koca bir hayatı ıskalıyorsunuz diyorsun ya rahatsız edici !!! oluyorsun tüm kentlerden yalnız (ve biliyorum ki midesi bulanmış...) geçiyorsun....
olsun... en azından bilerek nefes alıyorsun....
okumak keyifti...
Râzı tarafından 12/25/2009 11:49:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
aşk, özgürlük hayat ve tüm sahteliklere rağmen gerçek bir dünya tüm güzelliğiyle karşımızda ister yaşayalım yüreğimizdeki coşkuyla ister tüketelim bir kuru dal gibi savurup atalım bir kenara bilirim sokaklar cıvıl cıvıldır o çingene savururken eteklerini yüreğinize sağlık efendim
Başlangıç mısranıza hitaben:)) Aydın kardeşin; aydın kaleminden, 'günü' aydınlatan bir 'şiir' di. Tad bıraktı ruhumda. Bütünüyle... Gününüz, yüreğiniz ve ömrünüz aydın/lık olsun sn. şairim. Saygı ve sevgilerimle.
aydındır kardeşiniz sizin yoğun bir söz altında mahduta çevirebilir renkleri bilinciniz üşür satır aralarında
etkilenmedim desem yalan olur..zaman zaman alınmadım götürüp kendi nefsimle yüzleştirmedim desem yalan..başlangıçda entellektüel üst dile ve bakış açısına gönderme karşı duruş gibi algılasamda sonra öyle olmadığını anladım..
deşifreci bir yanı vardır kitapların mürekkep ateşi yanınca yurdumun kahramanları tüter özgünce her cellat pişman ölür nedense ?
savaşçı hayatla derdi olan ve toplumsal yazgılarada ses veren bir şiirle karşı karşıyaydım
estetik kurgular renkler ve sesler arasında iyi bir şiir okumanın keyfiyle seçkiyi kutluyorum
mürekkep ateşi yanınca
yurdumun kahramanları tüter özgünce
her cellat pişman ölür nedense ?
özgürlük diyorum;
aşktır onun
Türkçesi...
ÖZGÜRÜM DİYORUM:)
ÇOK GÜZELDİ SAYGILAR...