(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
farkı yok şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
farkı yok şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bismillâhirrahmânirrahîm Yirmidört harfli rahman rahim Yaradan korur da, korunmaz Kul yargıç olursa, korunmaz.
Her insan bir dünya demektir İlk ihtiyacı bir yemektir Ana, babalar gider yasla Olmaz, deme olamaz asla.
Tüm bebekler, çok masum doğar Gün gelir, koyunları boğar Büyüklerden alır bilgiyi Tutamazken kalem, silgiyi.
Her kavramın temelinde var Maddi çıkarcı, dünyası dar Irk ve inanç ayıran hain Sabit fikirde, kalır kain.
Dindar ile dinci zıt kutup Zındık ile şeytan eş kutup Işıksız aydın, vermez ışık Küçük mum kadar, vermez ışık.
Zengin, yoksul meselesi bu Yüksekten denize akar su Toprakta başlar ve biteriz Kültür paylaşımlı gideriz.
At izine, it izi dalmış Tam yedi düvele nam salmış Firavun hem zengin, hem kafir Ölüm, gerçeklere misafir.
Allâh, Muhammet, Ali üçtür Bunları inkar etmek güçtür Fatma, Hasan, Hüseyin de var Tümden biattır, Arap Fellah.
Batıni zâhiri giz kalpte Allâh ile kul var her kalpte Her hocası, hoca soyundan Medet ummaz sığır, koyundan.
Kara bulutlar dolaşıyor Birileri haddin aşıyor Allâh adına yargılıyor Şeytani duygu salgılıyor.
Müslüman ayırmaz, kayırmaz Kul hakkını çalıp, sıyırmaz En hakiki mutlak ilimdir Ali ve Atatürk alimdir.
Yıl boyu ibadet edersen Hem dindar, hem de Atatürkçü Kendi inancına, çık sahip Ayırmadan imamla rahip.
Bayram, cenaze namazı var Tek yaradana badet var Dini mekânda kapalı ol İzle, laik Atatürlçü yol.
Dinli de dinsiz de asil Türk Tüm etnik kökenleriyle Türk Fellah, Alevi, Sünni demek Eş, Atatürkçü Türk demektir.
Şeytan inançları kullanır Söz, hem allanır hem pullanır Yalanla başlayan yalandır Hakikat, geriye kalandır.
Sıcak güneşin kalbi kadar Seni mutlak yakalar radar Gözümün nuru kadar aziz Nebi sonrası böldü leziz.
Peygamber ile tek yürektik Sonradan bölücü kürektik Kabile savaşına döndük Yezit ile mum gibi söndük
Terör belası, kaşır yara Tüm kullar, düşer ise dara Allah işini, Allâha ver Riyakâr haini, yere ser.
Ben, bir dinsiz olabilirim Ben, bir dindar olabilirim Ben, bir peder olabilirim Sana ne, benim inancımdan.
Sen, bir zındık olabilirsin Sen, bir imam olabilirsin Sen, bir çok şey olabilirsin Bana ne, senin inancından.
Ancak benim inanç çok kutsal Benim ki çok ama çok kutsal Seninki de sana göre hak Sana, verdim büyük bir hak.
Yaradan çok çeşitli vermiş Asi melek şeytanı yermiş Halifelik siyasi olmuş İslamiyet bu yüzden solmuş.
Peygamber ile soyu kutsal Kinle nefreti kafadan sal Yaradanı arar her din Buna karışmaz kul ile cin.
Laikçe düşün ve ol dindar Dine saygılı ve ol zındık Allâh bilir, haklı haksızı Kul kula vermez kalpte sızı.
Düşünüp taşınmalıyız biz Biz, koca Anadoluyuz biz İç, dış ihanet gezerken kol Tek yol, laik Atatürkçü yol. ...........Selim TEMİZ
L Ü T F E N
D E V A M E D İ N İ Z
Tümm Irk ve İnançlarıyla Tek Yürek, Tek Bayrak, Tek Millet Türk Olan Medeniyetler Beşiği Anadolu İnsanından Şiirsel Gönül Esintileri;
Efendim, hemen hemen tüm şiirlerinizdeki ortak tema, elkıssa... Hissemize düşüneni alıyoruz nasılsa! Teşekkürlerim ve takdirlerimle! ...................Güler TURAN (babidim)
Her insan bir Dünyadır kardeşim, İyiyi de kötüyü de şartlar oluşturur... Hepimiz biriz, fark yoktur kardaşım, bacım, eşim, Barış ile Dünya tüm yüzleri çoşturur. ...................HakanKURTARAN
Beni benden ayırma gör Canı candan ayırma gör Dini dinden ayırma gör Kini kinden ayır yeter. ...............................Cahit KILIÇ
ALLAH CC BİR AYETİNDE : LEKÜM DİNİ KÜM VELİYEDİN SENİN DİN`İN SANA BENİM DİN`İM BANA BUYURUYOR FARKETMEZ GARDAŞIM İNSAN OLMALI INSAN OLAN ALLAH AŞK`I DOLMALI SOLACAĞIZ TEK HAK YOLDA SOLMALI ALLAH`IN KATINDA TAKVA ÖNEMLİ....................Nihat YURT
Tek/bir yalan olmaz yürekte Kem düşünce var domuzlarda Hak yükselmeli omuzlarda Şan şerefte olmaz tek hile Riya savunmak riyadır bile bile...
Allah için kılınır namaz Kul karışırsa işe dur demeli Diğerleri kula yön verirse Kabul olmaz bir tek duası Karışmaz kimseye, karıştırmaz kimseyi.
Allah bilir kim iyi kim değil Şovlara gösterenler meğil Müslüman değil arkadaş değil Allah ile kul arasına giren bizden değil.
Eşiit gözle bakalım bizden olana da olmayana da Ayırmak, kayırmak hak hukuka darbedir İsterse kardeşin olsun, tutma taraf Dindar Müslüman gizli yapar tüm güzellikleri. ............Tugçe33
Soyunu kurutup ben çok seviyorum demek siyasi Allah deyip Şeytana tapmak Yezit işi Burada ayrımlasın kul diye yaradılan Kerbela vahşetini yapan hain Yezit.
Ne Sünni, ne Arap Fellah ne de Alevi vermez ki Yezit ismi Ziynet peşinde koşan Emevi Yezit, Türk değil Düşme masum dindar peşine kem niyetle Allah bilir, kimde din ile iman; Ancak Müslüman değildir biz bölen Yezit. .............Salim BULUT
Kin nefreti bırakalım da kara bulutları dağıtralım efendim...
bulmadıysa adalet yerini susuyorsa diller farkı yok gözümde dünden bugünün
''iKİ GÜNÜ MÜSAVİ OLAN ZİYANDADIR'' ... Bugünün dünden farkı yoksa zaten toptan zarardayız Adalet kantarı elinde olanlar adaletsiz, adalet umanlar sessiz oldukça bugünün yarınlardan da farkı olmaz... İnşallah birgün özlenen güzel günler doğar acıların üstüne...
Çok uzun bir ara verdiniz, gerçi ben de uzun zaman uzak kaldım, sonrasında da çok seyrek girdim ama özlemişim sayfanızı, hoşgeldiniz Fatma hanım... Harika şiirinizi yürekten kutluyorum, selam ve saygımla...
bulmadıysa adalet yerini susuyorsa diller farkı yok gözümde dünden bugünün
.........Evet ölümü,ecelsiz ölümü,kini,nefreti haykıramıyorsak susuyorsak zalime,zülüme Dün veye bu gün ne farkeder... Barış dolu bir ülke içn...selamlar
Kerbela’dan Maraş’a, Bilge köyünden Reşadiye’ye… Cana kıymanın hiçbir geçerli nedeni olamaz. Yarınlar diliyorum takvimlere bir daha kara düşmesin…
amin ne güzel dilekler... devrimlerimiz barıştan yana olsun,kerdeşlikten olsun,itilmesin hiçkimse.. adlet, demokrasinin özünde kalmsın...sözünde dursun dileğimdir... kutlarım şaire...
adaletin yerini bulması için bizi yönetenlerin adil olması lazım hoş bizi yönetenleri seçenlerin çok suçu var şimdi ağlamak yerine bu günü dünden daha iyi nasıl yaparız onun uğraşını vermeliğiz tıpkı senin gibi haklı olmak hakkını almak çok önemlidir değilmi sevgili bacım Vazgeçmediklerimiz Direncimizde saklı . kutlarım o dağ gibi dirençli yüreğini sevgiler
Yüreğine sağlık Şairim. İnsanlık utançlardan ders alsın bir daha böyle katliamlar, acılar yaşanmasın, yazan Şair yüreğinizi kutluyorum. Saygı ve sevgiler İzmir'den duyarlı yüreğe..
Yarınlarımıza bugünden sahip çıkalımki...engeller birikmesin önümüzde..