İşte yine gece oldu Sanki halimize ağlıyor gökyüzü Nasılda içli içli döküyor tanelerini Islanıyorum bir tanem Sırılsıklam olmuşum, farkında değilim Nasılda dertleşiyorum gökyüzü ile Yıldızlar ve ay şahit halime Saçlarım karışmış birbirine Dağılmışım birazcık, örselenmişim Yıkılmışım ne fark eder Sen olmadıktan sonra
Yalnız değilim Yaşlı bir çınar var bana arkadaş Yalnızlığıma ortak, bana yoldaş Halime sırdaş O da benim gibi belli Kaybetmiş ki en değerlisini Bırakmış sonbaharın acımasızlığına kendini Döküyor teker teker sararan yapraklarını Nasılda çırılçıplak kalıyor Umurunda değil Belliki o da benim gibi Kaybetmiş en değerlisini…
Beynimde amansız bir kasırga Yüreğimde bilinçsiz fırtına Savruluyorum çıkmazlara Unutmuşum en sevdiğim rengi bile Unutmuşum en güzel şarkıları Kulağımda yarım yamalak bir türkü Hani diyor ya, gitme kal bir tanem Ahhh can parem Gitmeseydin, bir kere daha Bir şans daha verseydin bu sevdaya Gitmeseydin, kalsaydın… Gittin
Yine aynı yerdeyim Beni unuttuğun yerde, Ben hala dün gibi hatırlıyorum Çaresizliğimi, yalnızlığımı, terk edilişimi Gözlerindeki o masum gülüşü Arkamdan vurduğun darbeyi Kalleşliğini ve terk edişini Dün gibi, Aynı yerde Aynı günde Aynı saatte hatırlıyorum…
Haykırmak istiyorum Çılgınca bağırmak Gelsen diyorum, duysan diyorum Herkes bana baksın istiyorum İstersen vur, İstersen öldür Ama ne olur gel istiyorum Dön istiyorum İstemiyorum aslında Anlasana artık Yalvarıyorum sana yalvarıyorum…
Renkler değişti hayalimde Aynaların görüntüleri bulanık Sen yoksan hiçbir şeyin anlamı yok Dünyam siyahbeyaz Hayatım karlamalı Senden arta kalan Bozuk plak misali gıcırdayan Mevsimler hep kış, beyaz ve soğuk Aylardan hep kasım hep aralık Saat hep gece yarısı Günlerim Gittiğinin ertesi…. Zaman ölmek zamanı İşde İşte ben ölüyorum Sen gidiyorsun Ben ölüyorum Sen dönmüyorsun Ben ölüyorum Sen gülüyorsun Anladım Zaman Ölmek zamanı….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLMEK ZAMANI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLMEK ZAMANI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Renkler değişti hayalimde Aynaların görüntüleri bulanık Sen yoksan hiçbir şeyin anlamı yok Dünyam siyah beyaz Hayatım karlamalı Senden arta kalan Bozuk plak misali gıcırdayan Mevsimler hep kış, beyaz ve soğuk Aylardan hep kasım hep aralık Saat hep gece yarısı Günlerim Gittiğinin ertesi…. Zaman ölmek zamanı İşde İşte ben ölüyorum Sen gidiyorsun Ben ölüyorum Sen dönmüyorsun Ben ölüyorum Sen gülüyorsun Anladım Zaman Ölmek zamanı….
================
Yine hüsran yine hüzzam yine paramparça duygularda karışmış, Dağılan sevda kırıntıları toplamaya güçüm yok ssensizlik savrulmuş,
Mükemmeldi hüzünlerin kalemle buluşması,yazan yüreğine selam olsun değerli dostum,
Haykırmak istiyorum Çılgınca bağırmak Gelsen diyorum, duysan diyorum Herkes bana baksın istiyorum İstersen vur, İstersen öldür Ama ne olur gel istiyorum Dön istiyorum İstemiyorum aslında Anlasana artık Yalvarıyorum sana yalvarıyorum…
SERBEST DİZELERDE ,TERKEDİLMİŞLİK ÇAĞLAMIŞ. DÖKÜLMÜŞ FERYADINIZ SARI YAPRAKLAR GİBİ....
AKICIYDI , DÜŞÜNDÜRÜCÜ DİZELER...BEĞENİYLE OKUDUM ,HAZİN SONA KARŞIN....SEVGİLERİMLE.
Renkler değişti hayalimde Aynaların görüntüleri bulanık Sen yoksan hiçbir şeyin anlamı yok Dünyam siyah beyaz Hayatım karlamalı Senden arta kalan Bozuk plak misali gıcırdayan Mevsimler hep kış, beyaz ve soğuk Aylardan hep kasım hep aralık Saat hep gece yarısı Günlerim Gittiğinin ertesi…. Zaman ölmek zamanı İşde İşte ben ölüyorum Sen gidiyorsun Ben ölüyorum Sen dönmüyorsun Ben ölüyorum Sen gülüyorsun Anladım Zaman Ölmek zamanı….
Yürek yangınıyla kor etmiş zaten dizeleri mükemmel bir anlatım arkadaşım tebrikler. saygılar selamlar.
İşte ben ölüyorum Sen gidiyorsun Ben ölüyorum Sen dönmüyorsun Ben ölüyorum Sen gülüyorsun Anladım Zaman Ölmek zamanı… yüregine saglık şairim ,finalde yakışmış