(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** YILANSA SEN *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** YILANSA SEN *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OOOOYYYY! ANNEEEEE! BU NE GÜLÜM? VALLAHİ GÖRÜNTÜSÜ BİLE KORKUNÇ AMAN YARABBİ O YILANSA KAÇ ARKADAŞIM YILANDAN DOST OLDUĞU GÖRÜLMÜŞ MÜ? ANLATIM GÜZEL TEMA KORKUNÇ :)))) YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE .SELAM SEVGİLER...
etraf çok kalabalık ama tutunulmaya değer inanın insan çok az..arkadaşıma katılıyorum dost görünüp fırsat bulduğunda zehrini akıtmak için tetikde bekleyen istemezler(yılanlar)çok...tebrikler ayrıca selamlar..selametle kal
Kimbilir herkes kendi sfında haklı değilmi....Sevdiğim yanımda olsaydı,bütün zehirleri kanıma enjekte ederdim bende.Bahtımza kara yazgılar düşmüş şairem.Şiir mükemmeldi,kutlarım.
İnsafsız sen .......................................................... zehrini akıttılar yüreğimize,acıdan başka ne verdiler be kardeşimm....hüzün doluydu.... sevgimdesin kardeşim...
Gurbetçilerim güzel arkadaşım "Yılansa sen" demişsin ya daha ne denecek bir şey bırakmamışsın zaten ve Yaseminimin yorumunu okudum,ben artı ekleme yapmayacağım.. Yalın ve zehir zemberek şiirini kutlarım... Sevgiler gönderdim sana gönül dolusu
Boğacaksın beni ..........of of Elif ne zaman kurtardılar ki bizi ancak zehirleyip zehirleyip arkalarını dönüp gittiler...epey anlam dolu şiirine,yüreğine tebriklerim çokça..sevgimle
aynen öyle sevgili arkadaşım.. ama boşver gidenler gitsin ve bizde de kendileri bitsinler diyelim..takmayalım o kadar kafaya hayat devam ediyor ve değmez onlar için karartmaya..
sevgim sonsuz sevgili mısradan..en güzel günler seninle olsun..
resim hiç olmamış insan resime baktımı şiiri okuyası gelmiyor hani şiirin derin bir anlamı var çok hoş ama nedense resim işi bozuyor saygılarımla değerli şiir dostu
Unutma hakiki erkek, yuzlerce erkekten meydana gelir. Zaten bir zaman sonra, yuzlerce erkegin sana verdigini, bir erkekten beklemeyecek kadar olgunlasmis olacaksin sen de... Bir kadinin aradigi o bir tek erkek, her zaman icin hayali bir varliktir. Hic olmamistir.... Her erkekte, aradigin erkegin yanlizca bir parcasini ...bulursun. Gercek bir kadin icin, gercek bir erkek, Allah gibidir, heryerdedir
*ve hicbir yerdedir. Ask da budur zaten! Baska bir sey degil. Aramaktan vazgec demiyorum, bulmaktan vazgec... Kadınlar ağlamak için bir erkeğin omzuna ihtiyaç duyarlar...Ama başı dolu kadınlar, erkeğin omzuna ağır gelir...Erkekler kadında kontrol edilebilir zekâ, kontrol edilebilir başarı,kontrol edilebilir yetenek ister.
*Yani kadının sahip oldukları, erkeğin kontrolünü aşmaya başladığında ilişki biter..alıntı...
Elifim Yasemin çiçekleri iyice feminist oldu birtaneciğim:))) Ne yapsın ama bu yılanlar sokuldukça çoğaldıkça Ömürleri hiç acımadan zehirlemeye kıydıkça Bilirim ki ağır gelir dualarımız umutlarımız böyle yılanlara Rabbim korusun hepimizi nasılsa kendini sokarlar bir gün ayazlarda Kutlarım güzel şiirini sevgimdesin ve saygımla Cici bak benim güzel yürekli şairime nice güzel umutlarda
sevgili yasemin zaten kim kime haksızlık etmişse gün gelir mutlaka cezasını bulurlar zaten kimin ahı kime kalmışki.. bakarsın dediğin gibi kendi kendilerini zehirlerler..
MERHABA BİTANEM ANNEM CANIM AMA GÖNÜL ÖYLE DEMİYOR BOĞULURKEN BİLE SEN DEMEN HALA ONU BEKLEMEN GİBİ GELİYOR BANA ELLERİNİ UZATMASINI BEKLEMEN GİBİ UZANAK O ELLER BİR GÜN UZANACAK İNAN BANA SAKIN ÜMİDİNİ YİTİRME SENİ SEVİYORUM BİTANEM ANNEM DÜŞÜNDÜRÜCÜ BİR ŞİR SENİ KUTLARIM GÜZEL GÖNLÜNE SEVGİLERİN EN GÜZELİ DOLSUN SENİ ÜZMESİN BİTANEM SENİ ÖPEREK AYRILIYORUM SAYFANDAN HOŞÇAKAL
güzel dileklerin hep bana huzur ve mutluluk vermiştir sevgili güzel arkadaşım..seni çok seviyorum bunu bilmeni istiyorum.. selam ve saygılarım sonsuz..
Denize düşen,yılana sarılırmış misali,sarılınacak yılandan bile ümit yoksa ümitler nerde,söylenecek bir şey olmuyor bu durumda.Tebrik ederim,derin anlamlar içeren çok güzel dizelerdi.Selam ve saygılarımla.
Sevginin,fedakarca duyguların beslendiği bir gönül ifadesi!.. Her türlü olumsuzluğa rağmen yine de karşısındaki(sen) için kötülük düşünmeyen gönül kalemine saygı ve selamlar. Mükemmel bir anlatımdı.
Can verişlerin en zorudur su.Ve önüne geçilmez bir felakattir.O çaresizlikte bile en son nefeste onun akla gelebilmesi ne yüce bir duygudur.Son çırpınışlarda elleriniz uzanır bir yerlere.Tutunmak istersiniz.Yılan bile olsa sarılırsınız kurtulabilmek ümidiyle...Kurtulmak bazı kereler yok olmak olsa bile.Bir karış su değil bazen bir yudum su bile yok eder insanı.Arkanıza vururlar nefesiniz açılsın diye.Böylesi bir durumda bile seyirci kalabilen bir yürek nasıl bir yürektir.Ve o yüreğe duyulan endişe...şüphe...Ama akıllarda kalan o... Çok güzeldi.Kutluyorum.
Akılda kalmayıp,böyle yazılıyorsa,ya akılda kalsa nasıl bir şiir yazılır ki?İzler olmadan sadece kurgu olarak yazılsa da çoğumuzun hissettikleridir.Yanlış anlamış ve yorumlamışım.Özür dilerim.
Şair arkadaşım, ''Denize düşen yılana sarılır'diye ata sözü vardır. Sizdeki nefret,bunu alt üst etmiş.Boğulurumda senden yardım almam diyorsunuz. Şiiriniz güzeldi. Ellerinize sağlık. Esen kalın.
İnandığı güvendiği ama elini attığında bulamadığı hemde herşeyi bildiği vefasızlığını anladığı ama yinede son bir umut seslenişi sonunu görerek yazılmış derin anlam ihtiva eden şiirini ve duygulu yüreğini kutlarım umut edelim ve umutlarımızın gerçek olması dileğimle kutlarım selamlar saygılar..
sözcükler yılanın zehiriyle yazılmış sanki. biraz ağır değil mi, ne dersiniz? anlıyorum sizi bu denli kızdıracak bir durum söz konusu olabilir, yine de dozunu kaçırmamak gerekir diye düşünüyorum..... selam ile...
iyi, tamam bu kadar açıklama yapmak zorunda değildin.. sanki benim işim gücüm yok onu düşünüyorum hep. ben hayatımda hep mutlu oldum aşk mış o da gelip geçici elin adamı için sürekli ağlayacak mıyım.. sadece yazı ve şiir olsun diye yazıyorum yoksa ben ne leyla'yım ne de şirin, zaten olmam da..
ama benim beynimin aklı varda,,yüreğimin aklı yok.. ..... evet o konuda haklısın hikayelerin unun delili.elin oğlu evlenmiş gitmiş çoluk çocuga karışmış hala'' ilk aşkım ,ilk aşkım ''demenden belli yüreğinin aklı...ne yap biliyormusun.. bir müddet yüreğinin aklıyla beyninin aklını yer değiştir..o zaman anlayacaksın zaman gelip geciyor...ve diyeceksin ki sildim her şeyi.hayata yeniden merhaba..umarım beyninin aklını ödünc verirken yüreğine onuda yine yüreğinin aklına döndürmezsin...
ama ayağım kayıp düşmüşümdür belki .. o zaman 'kendi düşen ağlamaz'demezler mi:).. ..... ama yüzme öğreteceksin değil mi? .. benim denizim de kimse boğulmaz ki çünkü nefesim nefesi olur.ama başka denizler de boğulmamak için.aşkın mektebi de hocası da yoktur elif.yüreğin bulmalı yüzeceği denizi...sevgiyle..
Gururuyla,onuruyla oynanmış bir kalbin Kuşkuları,sezgileri ve sitemleri var nağmelerde.Duygusunu hissettiren bir şiirdi.Tebrik ederim dost.Selamlar,saygılar...