(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SATAN SATANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SATAN SATANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunca insanın vabalini taşıyan ve bu milleti böylesi mağdur edenlerin hesabı mahşere kalmayacaktır buna inanıyorum... Var olun gönlünüze sağlık. Selam ve saygıyla.
....... Bu vatanı satmak için almadık, Filistin’lilerden geri kalmadık, Oğuzsoylum rahat, huzur bulmadık, Eyvah !şimdilerde satan satana. . Agzına, yüreğine sağlık. Güzel bir şiir. Severek okudum. Selamlar...
gercekleri dile getirmissiniz ama umudumuzu yitirmeyelim bu vatani kimsenin gücü yetmez bölmeye bölünmedik bölemediler bölünmeyiz ,,,,kutluyorum hepimizin korkularini dile getiriyor siiriniz yüregimizin sesi olmussunuz,,,,saygilar slmlar,,,tbkler cokca,,
Meftunu olduğumuz aziz vatanı, Eyvah şimdilerde satan satana, Rağbet gördü yalayıp (d)ta yutanı, Eyvah! şimdilerde satan satana.
Eğitim, sağlık, tapu, imarda vurgun, Akıyor suları berrak ve durgun, Beyler vura vura düştüler yorgun, Eyvah!şimdilerde satan satana.
Gap’ta satılmadık parsel kalmadı, Daha hala keseleri dolmadı, Siyonist-Yahudi hoşnut olmadı, Eyvah! şimdilerde satan satana
Hep bekledim durdum bite bu soygun, Milyonlar aç yatar, on binler doy(g)dun, Vatanın derdi var hem de çok koygun, Eyvah! şimdilerde satan satana
Uyumaz bebeler açlıktan baygın, Milleti soyanlar muhterem saygın, Soygun vurgun şimdi aleni yaygın, Eyvah!İşimdilerde satan satana.
Çoğu usûlünce topladı parsa, Kalmadı ekime uygun –bir arsa Nerde işe yarar taşınmaz varsa, Eyvah! şimdilerde satan satana.
Antalya, İzmir’in yarıdan çoğu, Satılınca sanki alındı yoğu, Bunlar ne gıybettir nede bir koğu, Eyvah! şimdilerde satan satana.
Hatay, Adana’nın yüzde kırk dördü, Böyle rezaleti daha kim gördü, Vuran bizi yazık; din ile vurdu, Eyvah! şimdilerde satan satana..
Bu vatanı satmak için almadık, Filistin’lilerden geri kalmadık, Oğuzsoylum rahat, huzur bulmadık, Eyvah! şimdilerde satan satana.
Şaire istikbalin en büyük kaygılarını veren.. Şiirseverlere ikbâlin değerini ifade buyuran bin endişe, tereddüt, telâşe ve öfke şiiri.. Ki mevzuubahis olanların yaptığı; Şairleri haykırmayan milletin damarlarından birisinin kopukluğu mesabesinde şairi haykırtmak.. Selam ve dualarla kardeşim..
Bu vatanı satmak için almadık, Filistin’lilerden geri kalmadık, Oğuzsoylum rahat, huzur bulmadık, Eyvah !şimdilerde satan satana. GERÇEKLERİ ANLATAN VE DERS ÇIKARILACAK HARİKA DİZELERDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM USTAM.KALEMİN VE DUYGULARIN DAİM OLSUN.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Masallah kardesimiz, vatani satan satana, satmasalar icleri rahat edemez, bizim YOZGAT eili satilmaz vatan satilsada, halkimiz sahip cikmali bu vatana..
YÜREGİNE SAĞLIK AYNEN DEDİĞİN GİBİ
SELAMLARIMLA GARDAŞIM
NİHAT YURT KANADA SAĞLIK SİHAT SANADA