(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOK SAYAMAZ GARDAŞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOK SAYAMAZ GARDAŞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KİMSE BİZİ YOK SAYAMAZ. BİZ BİR EL BİR YÜREK OLDUKTAN SONRA. VATAN SÖZÜ OLDUMU BİRLEŞİP KENETLENİRİZ KİMSE BİZİYOK SAYAMAZ. SEVGİLİ SAİRİM ŞİİRİ OKURKEN YÜREĞİM BİR HOŞ OLDU. SEVGİLERİM SİZLERLE MUTLULUKLARLA KALINIZ.
Batı Trakya’da kalanlar bizden, Kosova, Bosna da solanlar bizden, Beşi bir çukura dolanlar bizden Kimse bizi yok sayamaz gardaşımdosttan unutulmaz eserler kutlarım koca çınar selamlar satgılar
Allahuekber dağında donan da benim, Afyonda düşmana konanda benim, Trablus çölünde yanan da benim, Kimse bizi yok sayamaz gardaşım. =================================
Sensin biziz ama, bizlere görmüyorlar, Güçlü erk olarak toplumu örmüyorlar. Gerçekten Millete bakıp sormuyorlar, Birgün anlarlar sizi bizi Milletimizi... HakanKURTARAN Değerli Üstadım .. Yüreğinize sağlık...
Sahibi bizleriz aziz vatanın, Kimse bizi yok sayamaz gardaşım, Emaneti bize ulu atanın, Kimse bizi yok sayamaz gardaşım.
Yemen’de,Hicaz’da Huş’da ben vardım, Öyle güçlü muhkem cepheler yardım Kurşun sıkanların bile yarasın sardım, Kimse bizi yok sayamaz gardaşım.
Allahuekber dağında donan da benim, Afyonda düşmana konanda benim, Trablus çölünde yanan da benim, Kimse bizi yok sayamaz gardaşım. ....................................... Üstadım gönlüne saglık Merak eteme Allahın izniyle kimse bizi yok saymaz Bu topraklar kolay mı alındı... Ancak birlik ve beraberlikten yana olduğumuzu da İilan etmek ten yanayız Gönlüne saglık ço güzel olmuş.. Selam ve saygılarımla..
VATAN SÖZÜ OLDUMU BİRLEŞİP KENETLENİRİZ
KİMSE BİZİYOK SAYAMAZ.
SEVGİLİ SAİRİM ŞİİRİ OKURKEN YÜREĞİM BİR HOŞ OLDU.
SEVGİLERİM SİZLERLE MUTLULUKLARLA KALINIZ.