(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDiLERDE REFAHTA MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDiLERDE REFAHTA MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şair arkadaşımı kutlarım haram yiyenlerin sonu olmaz ne kendinden çıkar ya da arkasındakilerden ve biz bunları görmüşüzdür bu yoksul devletin hakkını yiyenlerin işi rast gitmez son dönemlerde yiyenlerinde gitmeyecektir.Arkadaşımı kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Patlayıncaya doyanlar, Alıp üst üste koyanlar, Fakir milleti soyanlar, Bu sıralar refahta mı?...............anlam dolu her biri ayrı ayrı haklı dizeler yüreğinize kaleminize sağlık..çok güzel şiirdi..saygılarımla
"Bunlar benden olsun ırak, Bana helal lokma gerek Oğuzsoylum bu son durak, Şimdilerde refahta mı?"
Helal lokma peşinde olan hep olsun rahat,dünyayı bilmem ama perde arkası sanmam ki olsun rahat... Can-ı gönülden kutladım Oğuzsoylu... var olun sağ olun Selam hürmet size çokça
Herzamanki gibi yaşanılası bir eser..Belki birgün özel şairlerimizin dizeleri gibi yerini bulacak çocuklarımız bunu anlayabileceklerdir...gönülden tebriklerle güzel ve müreffeh yılllara..saygılarımla..
Koca OZAN....Mest ettiniz bu harikulade eser ile.. çok parı çok sıkıntıdır.. bunun farkında olmadan yaşayanlar ne kendi hayatlarını kurtarır, ne de geriye bıraktığı malın mülkün üzerine üşüşenlerin hayatını..ihtiyaca kafi bir hayat en makbulu olsa gerek.. şu 3 günlük dünya için ahireti zayi etmemek ğerekir.. tebrik ve saygılarımla.. çoook harika bir şiir olmuş.. İnsallığın İftiharı ZAT'ın dediği gibi..- İSTEMEZ MİSİN EY ÖMER!DÜNYA ONLARIN OLSUN,AHİRET TE BİZİM…saygılarımla..
Bunlar benden olsun ırak, Bana helal lokma gerek Oğuzsoylum bu son durak, Şimdilerde refahta mı? VAROL SEN USTAM.KALEMİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Alıp üst üste koyanlar,
Fakir milleti soyanlar,
Bu sıralar refahta mı?
Bunlar benden olsun ırak,
Bana helal lokma gerek
Oğuzsoylum bu son durak,
Şimdilerde refahta mı?
Gerçekleri yansıtan şiirlerinizi herzaman hayranlıkla
okuyorum.
Bu da onlardan biriydi.Candan tebrikler hocam.
Selam saygılar.