(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şehr_i sefa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şehr_i sefa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazdığınız şiire bir şey demiyeceğim... Ancak Türkçe'mizde bazı kelimeler var mı onları soracağım size haddim olmadan...
kıskanmıcam etmicem saolasın diğer imla hatalarını yazmıyorum... Güzel Türkçe'mizde (bizler edebiyat ile uğraşırken) bu yazdığınız şeylerin anlamı var mıdır? Özür dilerim ama Türkçe'mizin bu şekilde katledilmesine göz yumamazdım... Bernaca...
merhaba efendim beni tanısaydınız o tarz diyolaglara girmicemi bilirdiniz msn lafları benim lugatımda olmaz ayrıca allah bağışlasın yavrulanızı sadece normal türkçemizde kulandığımız bir kaç kelime kattım konuşma konu edilmiş satırlara belki arada yazım hatalarım olabilir kimlerin olmuyor ki burda değerli yorumcularımız farkettiğinde düzeltiyorum satırlarımın dikate alınması beni şereflendirir ama bana türkçeyi katlediyorsunuz demeniz ayrıca kalbimi kırdı. burada o kadar karmaşık kelimeler kulanılıyorki onlara sadece ilgi çekildiği için dokunulmazken günlük yaşamamızda edilen dile alınan söz dizelerinin bu kadar ağır bir hitama tutulması beni üzdü saygılar...
merhaba efendim beni tanısaydınız o tarz diyolaglara girmicemi bilirdiniz msn lafları benim lugatımda olmaz ayrıca allah bağışlasın yavrulanızı sadece normal türkçemizde kulandığımız bir kaç kelime kattım konuşma konu edilmiş satırlara belki arada yazım hatalarım olabilir kimlerin olmuyor ki burda değerli yorumcularımız farkettiğinde düzeltiyorum satırlarımın dikate alınması beni şereflendirir ama bana türkçeyi katlediyorsunuz demeniz ayrıca kalbimi kırdı. burada o kadar karmaşık kelimeler kulanılıyorki onlara sadece ilgi çekildiği için dokunulmazken günlük yaşamamızda edilen dile alınan söz dizelerinin bu kadar ağır bir hitama tutulması beni üzdü saygılar...
Aslını soruyorsanız hayır kullanmıyorum... İkiz kızlarım var onların da kullanmalarına izin vermiyorum... Günlük hayattan kastınız msn dili denilen şey olsa gerek... Ancak ben burada şiir adı altında yazılmış ve Edebiyat alanında ya da Türkçe'mizde (bknz. Türk Dil Kurumu Sözlük) bu kelimelerin karşılığı var mı onu sormuştum... Burada önemli olanın Türkçe'mize sahip çıkmak ve onun güzelliğini bozmamak olmalı diye düşünüyorum... Selamlarımla...
Bir deli mavi bir aşk işte farkedermi Senyorum İzmir? Kutupları ekvator yapmaktır aşk Buzullarda karlar altında terleyerek uyanmak Dağların zirvelerinde yakomozları seyretmek değil mi aşk? Güzel İzmir i çok severim de senyorum aşkınla daha güzel olmuş.. Rabbım ayırmasın sevgimdesin...
hoşgeldin dost yürek şeref verdin satırlarıma istanbulmu izmirmi karşılaştırmasını yapamam biri şehr_i istanbul biriyse mavi büyü ikiside sihir gibi anlıcan dostluğumuzun baki kalması dileğiyle saygılar...
Laf kalabalığının silkelesen tozunu,ne olur Feleğin düm tekleri sarmış dört kolu Fahişe kanunların, kıvrak yelpazesiyle Yellenen... Yellensin
BEN BU ŞİİRE BAYILDIM İZMİRİ GÖRENLER YAŞAYANAR BİLİR GÜZELİĞİNİ KIZLARI DA ÇOK GÜZELDİR İZMİRİN MARTI GİBİ SÜZÜLÜRLER GÖNÜLLERE. AYRICA GÜZEL İMGELERLE DOLU ŞİİRİNİ ÇOK BEYENDİM SEVGİMLE KAL SELAMLAR.
Ancak Türkçe'mizde bazı kelimeler var mı onları soracağım size haddim olmadan...
kıskanmıcam
etmicem
saolasın
diğer imla hatalarını yazmıyorum... Güzel Türkçe'mizde (bizler edebiyat ile uğraşırken) bu yazdığınız şeylerin anlamı var mıdır?
Özür dilerim ama Türkçe'mizin bu şekilde katledilmesine göz yumamazdım...
Bernaca...