Mevsimlerden sonbahar Karanlık odamın duvarında Yapraklarını dökmüş çıplak ağacın gölgesi Gözlerimde senin hayalin Sabah hiç olmasın kaybolmasın gölgesi hiç bir şeyin Sonbahar hiç bitmesin hiç gitmesin hayalin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYALİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYALİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mevsimlerden sonbahar Karanlık odamın duvarında Yapraklarını dökmüş çıplak ağacın gölgesi Gözlerimde senin hayalin Sabah hiç olmasın kaybolmasın gölgesi hiç bir şeyin Sonbahar hiç bitmesin hiç gitmesin hayalin"
Şirinizi kopyala yapıştır yaparak okudum sanırım renk hatası vardı, okunması renklerin düzeltilmesini söyleyeyim.
Hoş ve sade bir şiirdi okuduğum ve sonbahar mevsimini seven biri olarak keyif alarak ayrılıyorum sayfanızdan
HAYALİN
Mevsimlerden sonbahar
Karanlık odamın duvarında
Yapraklarını dökmüş çıplak ağacın gölgesi
Gözlerimde senin hayalin
Sabah hiç olmasın kaybolmasın gölgesi hiç bir şeyin
Sonbahar hiç bitmesin hiç gitmesin hayalin"
Şirinizi kopyala yapıştır yaparak okudum sanırım renk hatası vardı, okunması renklerin düzeltilmesini söyleyeyim.
Hoş ve sade bir şiirdi okuduğum ve sonbahar mevsimini seven biri olarak keyif alarak ayrılıyorum sayfanızdan
Tebriklerimle
Sevgiyle kalın