Yazıyorum Dokunamadığım gerçekleri Geceleri uyandırıyor Yaşam karesi kısırdöngü bağlantılar Lekelenmiş külleri deliyor.. Tekdüze silemediğim görüntüler Ve sen kalıyorsun gözlerimde Adını andıkça akşam kızıllığı Gözlerinde uyansın diye uçuruyorum serçeleri!
Sen akşam üstü sevdam Sana dokunmak için Çarşaflansa da bedenim toprakta Kelimen olurum yakamadığın romanlarda Gün gelir de Hasretim dayanırsa gecene Diline dokunsun gülüşünde nağmeleşen şiirler!
Sen nisan gözlüm Bakışına şifrelendiğim Ömrüme gün sayan Aslını arayan suretim Delerse bakışını İzdüşümün kör noktası Yüreğinin üşümüşlüğünü bırak sulara Çünkü ben Deniz yağmuru dalgaların hışırtılı sesiyim Evet ben Sular öfke kıvrımında kumsal suskunluğunda Güneşin dokunamadığı deniz kumuyum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
..........Akşam üstü Sevdam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
..........Akşam üstü Sevdam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen nisan gözlüm Bakışına şifrelendiğim Ömrüme gün sayan Aslını arayan suretim Delerse bakışını İzdüşümün kör noktası Yüreğinin üşümüşlüğünü bırak sulara Çünkü ben Deniz yağmuru dalgaların hışırtılı sesiyim Evet ben Sular öfke kıvrımında kumsal suskunluğunda Güneşin dokunamadığı deniz kumuyum!
Su gibi berrak dupduru bir anlatım çok güzeldi kutlarım arkadaşım.selamlar.