Bu gece dokunsa rüzgar İpeksi saçlarıma Tıpkı parmak uçlarının hafifliği gibi değse Her bir teline Ve ben gözlerimi kapatıp geçmişi yaşasam hayalinle…
Oysa adını anmaya korktuğum yıllar çoktan yaşandı Ve kimse yolcu etmedi birbirini Veda ettiğimin farkında olmadan el sallamıştın sen Giden bir pırıltının ardından…
Bir şüphenin acısı kalmalıydı sende, Bunun hesabını sormalıydın sen En yaralayıcı cümlelerle… Yanıldım… Sen suskunluğun zaferini kazanmış gibi, Sigaranı dudaklarına aldığında uçup giden duman gibi izledin Kayıp giden benliğinin hatıralarını…
Konuşsaydın sen Ve kışa dönseydi baharlar Çöl olsaydı denizler Ama sen susmasaydın…
Kabuk tutan yaralara olan minnetindendi Uçurum kenarında bile kendine duyduğun güven… Görmeliydin aynaların yansıttığı izleri Ama Sen Ardında yaşadın aynaların Sırların karanlığında boğulduğunu bile göremeden Yok ettin gerçek yüzünü hayatın…
Bense hep yangınların içindeydim “Buradan gitmek zor” diyerek Bakarken bile buğulu gözlerime Dumanlı yüzüm bir gün sende öleceksin diyordu bu yolda Burada kalmak, geç kalmak aslında sana Sözcüklerin diliyle her gün intihara kalkışmak Ama kolayı seçmedim sen gibi Bu yaşam bir hediyeyse Ağır ağır ölmek yakışır bana…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSMASAYDIN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSMASAYDIN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçmiş, gelecek düşlerimizi
Başaran kıldı bizleri.
Doldurduğumuz yaşam süzgecini.
Etkil ve güzel şiriniz için kutlarım
İyi çalışmalar