(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Natürmort (kabak ve sonbahar) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Natürmort (kabak ve sonbahar) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kaçıncı acı Son bahar kaçıncı saymaktan caydım artık dinmiyor sancı ....Eh be Celal o kabak tatlısı koyman sayfaya mideme düşen sancı...! .....Dostum sen şiiri kaleminden esirgeme sakın, hep yaz... Esen kal, sevgilerimle...
Bir porsiyon kabak tatlısı kıvamında üstünde bol cevizi ve baldan tatlı şerbeti olandı eser.
Ne çok şey sığdırmışsınız sembolize ettiğiniz kabağın içine, mevsimiyle paralellik kurarak sarı sonbahar hüznünün rengini aşkın kırmızında bir noktada buluşturmak...
Tutkulu ama hüzünlü sevda masalı gibiydi aynı her sevda gibi .
Zekanın , bilginin, birikimin ve duygunun harmanında mükemmel bir eserdi.Teşekkürler ederim .
Ömürlere mührünü vuracağından şüphe duymadığım güçlü kaleminiz daim olsun.
:) tarzım bir şiiri okudum güldüm düşündüm alkışladım külkedisini hatırladım ehhh resimde oldukça iştah açıcıydı doğrusu eee daha ne olsun...ustaca özgürce ve yalın bir şiir celalce...
yanık sarı bir kabak tatlısıdır dudağın ince dilinmiş üstünde, Hint cevizi susam elime yüzüme bulaşır hemen azıcık ısırsam
kader ve hüznün işbirlikçisi hain bir devrimdir sonbahar çiy kabak turuncusu
zulasında derin acılar celal abi şiir güzeldi resimede bayağı daldım:))))))))acba yarın yapsamı herşeye inat dedim yüreğinize saglık kaleminizde hep bal damlar bu sefer kabak tatlısı damlamış çok beyendim saygılarımla zaralıcan
Sonbaharı hain bir devrim yapanların kimler olduğuna çok fazla cevaplar verilebilir ama bunun kabak olmadğını aslında her birimiz çok iiyi biliriz. Kabağı şakerli iken tuzlu yapanları sorgulamak için neden bekleriz onu bilmiyoruz hiç birimiz.
Güzel bir sorgulama idi dizeleriniz. Saygılar yüreğinize
Son bahar kaçıncı
saymaktan caydım artık
dinmiyor sancı
....Eh be Celal o kabak tatlısı koyman sayfaya
mideme düşen sancı...!
.....Dostum sen şiiri kaleminden esirgeme sakın, hep yaz...
Esen kal, sevgilerimle...