(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜCÂHİTLER MÜTAİT'E DÖNÜŞTÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜCÂHİTLER MÜTAİT'E DÖNÜŞTÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir benmiyim öz vatanda yaralı, Sanki bana ebediyyen aralı. Fizândaki asalaklar kralı, Dünkü sirke bugün bit’e dönüştü.
Hayır sayın şairim. Bir siz değil hepimiz yaralıyız. Hangi yürek ülkemde oynanan oyunları gördükçe yara almadan durabilir ki. Hangi göz " ben görmedim" hangi yürek " ben algılamıyorum" diyebilir ki.
Güvenilen dağlar kar altında, çıkılan yollar hep dikenli, bakılan ufuklar hep gölgeli ve uzandığımız güneş hep puslu ve biz bu kadar kirelnmişlik içinde nasıl yaralı olmayız ki.
bir gün senin de miadın dolar, tarihin çöplüğüne atılırsın , yüzün perde perde solar, mezalık kervanına katılırsın......
bilmem orada nasıl hesap verirsin....? tabi ki dünyada da sorarlar belki yaptıklarının hesabını....
baksa görecek de....samimiyetle bakması gerek....belki de bakıyor, görüyor her şeyi... ama birileri müsade etmiyor ona...söz vermiş bir kere....ya da o şartla getirilmiş olduğu yere....
yüreğine sağlık üstat....kutlarım....selam ve hürmetler...
eyvallah ama ben yine aynıyım ne mütahit oldum işçiliğpe devam,haksızlık karşısında susmuyorum eyvallah
anlamlı günümüzün yaarsı olan mücahitim deyipte değerleri kullanarak biryerlere geliğ değerlerinden ödün verenlerin halini çok güzel işlemişsiniz,duyarlı yüreğinizi kutluyorum
Deniz fenerine güvenip çıkma, Köşeyi dönene ışığı yakma. Kimse yok mu deyip yollara bakma, Yolsuzlukta garabete dönüştü
BU DÖRTLÜĞÜ SEVMEDİM ONLAR GECE GÜNDÜZ DEMEDEN YARDIM EDEN İNSANLAR BÖYLE DEMEK YANLIŞ OLUR HEMDE ÇOK YANLIŞ ÇÜNKÜ ONLAR ALLAH RIZASI İÇİN YAPIYOR İÇİNDE YOLSUZLUK YAPANLAR VAR DİYE HEPSİNE SUÇ ATMAK ÇOK KÖTÜ BENCE
Değerli kardeşim, önce yorumuna çok teşekkür ederim. Şiirimdeki dörtlüğü beğenmediğinizi yazdığınız için. Yorumların ışığında gerçekler su yüzüne çıkmalı, Anadolu'da bir atasözü vardır, Ak köpeğin pamuk pazarına zararı olur diye Yardımsever vatandaşlarımızın bağışladıkları paraları ve emtiaları yerlerine ulaştırıyoruz diyerek, belirli kimselerin,şirketlerin,kuruluşların kasalarına aktarılan paraları usulsüz bir şekilde harcayanlara yazılmıştı o dörtlük, yoksa yardımseverlere değil.Avrupada çalışan işçilerin birçoğu biliyorsun Emirdağlı, izine gelen yardımsever kardeşlerimizin anlattıklarına dayanarak yazılmış bir şiir.
Sevgili kardeşim öncelikle ufak bir yanlışı düzelteyim MÜTAHİT kelimesi MÜTEAHHİT olacak.günümüz yaşananlarına çok güzel dokundurmuşsun tebrik ediyorum selam ve sevgiler..TAMER
Sanki bana ebediyyen aralı.
Fizândaki asalaklar kralı,
Dünkü sirke bugün bit’e dönüştü.
Hayır sayın şairim. Bir siz değil hepimiz yaralıyız. Hangi yürek ülkemde oynanan oyunları gördükçe yara almadan durabilir ki. Hangi göz " ben görmedim" hangi yürek " ben algılamıyorum" diyebilir ki.
Güvenilen dağlar kar altında, çıkılan yollar hep dikenli, bakılan ufuklar hep gölgeli ve uzandığımız güneş hep puslu ve biz bu kadar kirelnmişlik içinde nasıl yaralı olmayız ki.
Çok özel bir şiirdi. Saygılar yüreğinize