Sesler duyunca açtım baktım da penceremden, Gündüz gibiydi her yer, oysam vakitgeceyken, Birden kızardı yer gök baktım da penceremden, Yer gök yarıldı sandım, şimşek çakınca gökten.
Birden karadı gök yağmur yağdı sonra gökten, Sel oldu coştu yağmur, korktum sular giderken, Yattım hemen, gidip yağmurlar yağıp dururken, Uykum bölündü, kalktım artık sabahladım ben.
Baktım ki sel gider, yollardan da çıkmadım ben, Hep radyo dinledim durdum evde, sel giderken, Çok sonra durdu yağmur, rüzgar’ da estiğinden, Çıktım sonunda evden, yağmur da ! bittiğinden.
Gün açtı ! durdu yağmur çıktım güneş çıkarken, Baktım ki gökte hoş bir yay vardı bolca renkten, Baktıkça ben , ne çok göz kırpardı ! renkleriylen, Durdum da bolca baktım yollarda hep giderken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gök kuşağı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gök kuşağı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baktım ki sel gider, yollardan da çıkmadım ben, Hep radyo dinledim durdum evde, sel giderken, Çok sonra durdu yağmur, rüzgar’ da estiğinden, Çıktım sonunda evden, yağmur da ! bittiğinden.
Gün açtı ! durdu yağmur çıktım güneş çıkarken, Baktım ki gökte hoş bir yay vardı bolca renkten, Baktıkça ben , ne çok göz kırpardı ! renkleriylen, Durdum da bolca baktım yollarda hep giderken.
Gök maviliğinden yerin yeşilliğine düşen bir renkli şiir Yerin yeşilliğini teminde yağmaya duran yağmurun içinden sızdığı bulutlara yeller gönderici temennilikte bir şiir
Yani; şiir gibi mütehassıs bir şiirdi.. Dualarımla şairim
Gök kuşağı rahmet yağdıktan sonra bulutların çekilmesyle güneşli havada iki ucu yerde nurlu yedi renkli br yayın gökyüzünde yükselmesiyle oluşur.Bazen bakıp dilek tuttuğum da olmuştur. Üstadımın böyle güzel vezin ölçülü eserini beğenerek okudum.Anlamlı ve hoş idi. Kendilerine en derin saygı ve selamlarımı iletirim
Sayın Şanlıer, Böyle uzun dörtlüklerle aruz'u yazmak gerçekten hüner işi. Uğraş gerektirir. Görüyorum ki, rahatlıkla başarmışsınız. Sizi kutlamaktan öte ne diyebilirim ki. Takdirlerim ve saygımla efendim...