(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEVLÜT EMMİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEVLÜT EMMİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mevlüt emmi hep gülümseyen yüzü , fotör şapkası ve ufak tefek haliyle hatırlarım onu .Hava teyzeyede mevlüt emmiyede Allahtan rahmet diliyorum. bu kadar saf ve temiz insanları sade bir dille anlatan şiirin içinde varol diyorum. onların evlatları yoktu ama onları bukadar güzel hatırlayan, onları şiirinde bukadar güzel yansıtan özel biri var. bu güzel yüreği kutluyorum abi.
Rabbim elden ayaktan düşürmesin bizleri, Düşenin dostu olmaz tutmaz ise dizleri.
evet üstat, Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin....hatta bir eli diğerine.... çok anlamlıydı...gözlerim doldu okurken...benzer olaylar malesef hep oluyor...
Felekle yıllar geçmiş yollarını böleli, Yattığı soğuk evde üç gün olmuş öleli.
düşündürücü dizeler..toplumun hangi durunlara düştüğüne dair.... komşusu açken tol olanın müslüman olamyacağını biliyoruz.... bir de bu dürümü göz önüne alırsak vay halimize...
toplumdaki çöküşün dercecesi bakımından oldukça güzeldi... kutlarım efendim...selam ve hürmetler...
ben böyle şiirleri çok sever çokta hüzünlenirim....o kadar içten yazılmışki mevlüt emmiyi görür gibi oldum. finalde ise heder olup burkuldum....sevgili kardelen favori listemde yerin hep baş olacak tebrikler yüreğine tebrikler kalemine saygılar.....
beyitlerin dili dost şairim okuyupta hüzünlenmemek mümkün değil satır satır hayatın gerçekleri bende sulu göz ehh sayfanızda ıslandı biraz affola selamlarımla
Eski toprak dedikleri bu olsa gerek Saygı sevgi vardı en alasından bir zamanlar Şimdi arar olduk sadakat dolu günleri Ne iyi etmişsini zde bu rahmetliyi kaleme almışsınız; Vefalı oluşunuzdan duygulandım arkadaş;
El ne kadar bakar ki garip kalmış birine, Bir evlâdı olsaydı koymazdı el eline......
Yine çok güzel bir şiirini okudum. Hiç süslemeden ve katkısız olarak anlatmışın rahmetliyi. İnanıyorum ki senin bu şiirinle de unutulmayacak. Hani niye olduğunu bilmem ama ama kendisine " Baykuş" denilice de çok kızardı ve onun en büyük özelliği idi. Allah rahmet eylesin. Kalemine kuvvet. Var olasın.............
Yüreğim acıyarak ve gözlerim dolu dolu okudum gönül sesinizi kutlarım canım abim, hayatın gerçek kesitleri bunlar binlercesi var, Allah elden ayaktan düşürmesin hele ki bakanı yoksa vay haline kutlarım, kalmeiniz daim ve keskin olsun.....
Sağlıcakla...