Seni istiyorum…Şimdi… Ne dün,ne yarın, Ne gece ne de sabah, Seni şimdi,şu anda istiyorum…
Yaşanası olabilecek her şeyinle, Bana verebileceğin her şeyinle, Saçınla , kaşınla , yüreğinle, O ateş parçası bedeninle, Seni şimdi istiyorum…
Hep yarın,hep yarın diyorsun, Geleceğim,beni bekle diyorsun, Yarınlar hep dün oldu sevgilim, Sen hala yarından bahsediyorsun…
Artık sabrım kalmadı, Seni şimdi istiyorum… Geleceksen şimdi gel, Ben seni şimdi istiyorum…
Hadi,şimdi,şu an basmalısın zilime, Kapım sana hep açıktır zaten,girmelisin içeri, Duygularını soyun,giysilerin dursun, Bana bırak kendini,rüzgar bizi savursun…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ İSTİYORUM... ŞİMDİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ İSTİYORUM... ŞİMDİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Artık sabrım kalmadı, Seni şimdi istiyorum… Geleceksen şimdi gel, Ben seni şimdi istiyorum…
Hadi,şimdi,şu an basmalısın zilime, Kapım sana hep açıktır zaten,girmelisin içeri, Duygularını soyun,giysilerin dursun, Bana bırak kendini,rüzgar bizi savursun…
Artık sabrım kalmadı,
Seni şimdi istiyorum…
Geleceksen şimdi gel,
Ben seni şimdi istiyorum…
Hadi,şimdi,şu an basmalısın zilime,
Kapım sana hep açıktır zaten,girmelisin içeri,
Duygularını soyun,giysilerin dursun,
Bana bırak kendini,rüzgar bizi savursun…
TEBRİK EDERİM DOST..