(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*** HATIRA DEFTERİM *** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*** HATIRA DEFTERİM *** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen yoksan yanımda bugün, Sebebi sensin ey zalim yar... Aramıza sokuşturduğun o kadın..!
...
Defteri kapatırken nihayete ermişti sevdamız...
Yerlere ve göklere sığdıramadığım büyük aşkım bir deftere sığmıştı,
.......Vay bee...!
Hatıra defteri,neler sığdırılmaz ki.Aslında hep yazmak gerek hatıra defterine.Hatırladıkça acı veren sayfalar,tekrar okununca acı verecektir ama,yine de hatıra defteri günlük yerine geçiyor bir anlamda ilerleyen yaşlarda.Tebrik ederim,duygulanarak okudum.Çok güzeldi.Selam ve sevgilerimle.
Hatıra defterini sevdim. Güzeldir hatıraları gözden geçirmek. Acıtsa da kimi zaman, hüzün kaplasa da içimi, güzel günlerin anısına okurum yeniden. Tebrikler Elif hanım. Şiirinizle hatıralara savruldum bir an. Ne kadar yakıcı olsa da. Saygılarımla.
İhanet! Zaman, Mesafe, Alıp götürüyor seni benden.. Bilinmez uzaklara..!
Tamda yarali zamanimda diyorumki bile bilemi yaziliyor yildönümü A Y R I L I K üzerine siirler. Yaniyorum anmamak icin kabul ediyorum tüm aciyi yeterki baslamasin diye o ilk nar icimde.
Ve..
Yine olan oluyor bu siirde de yarali yürege.
Siz yinede yazin ben yinede okurum yansamda, kanasamda.
sevgilerimle
Nar-ı Çiçek tarafından 12/5/2009 2:14:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
İHANET TERTEMİZ DUYGULARLA OLUŞTURULMUŞ BU GÜZELİM DEFTERİ NASIL DA ACIYLA LEKELEMİŞ. NE SİLER BÖYLE BİR İZİ... ŞAİRE ELİF HANIM DUYGU DOLU BİR PAYLAŞIMDI KUTLUYORUM. ŞİİR YAZAN YÜREĞE SEVGİLERİMLE.
Şiiriniz okudugum da ''GÜL KURUSU'' diye yazdığım şirim aklıma geldi...İnsanın gönü bir hatırta defteri,Herşey orda yazılı bazan açar okuruz,Kimi yerde hüzünlenir, kimi yerde tebesüm ederiz.Bu sayfada en belirğin olanı sıksık açıp okuudugumz sayfa aşk sayfasıdır...Yüreğinize sağlık bei şöyle gerilerde bir tur attırdınız..harika dizelerdi...sevgi ve selamalrımla...
gül kurusu genelde her hatıra defteri arasında vardır.. evet bazen gülümseriz bazende hüzünleniriz.. işte hatıra defterinin farkıda budur.. selamlar efendim..
Sen yoksan yanımda bugün, Sebebi sensin ey zalim yar... Aramıza sokuşturduğun o kadın..!
...
Defteri kapatırken nihayete ermişti sevdamız...
Yerlere ve göklere sığdıramadığım büyük aşkım bir deftere sığmıştı,
.......Vay bee...!
VAY BEE..! EVET SEVGİLİ ŞAİREM VAY BEE Kİ VAY BEE!Şimdi bir döşensem bu şiire tam yorum yazmaya sayfanda uzunca bir yer alacak,çok güzel saf ve tertemiz duygularla yarınlara kurulan pembe hayallerle sevilenin gün gelip acıların en büyüğü olan ihanetle bu yüce sevgiyi noktalaması ne kadar acı,heleki bu sevgi bir başka kadın uğruna yıkılıp yok ediliyorsa vallahi cnm seni çok iyi anlıyorum ama öylesi bir vicdanı kısır için ne kalemini yor ne yüreğini acıt tek diyeceğin tattırdığı kadar acı tatsın ve Allaha havale et anlarım başka bir nedenle çaresizlikten vs vs bitirilmiş olsaydı o istemeden mecburen olurdu ve bedenler ayrılsada yüreklar beraber olurdu ama bu değil bu başka bir tercih ve arkasında bıraktığının ne hale geleceğini umursamamktır.şiir olarak anlatım olarak çok güzel ama öyleleri için değmez be canım.karanlık derin bir kuyuya at gitsin anısını da hatırasını da.yüreğini ve kalemini candan tebrik ediyorum güzel yürekli sevgili şairem.selam sevgimle...
sevgili arkadaşım değmez diyorsun biliyorum değmez..senin de dediğin gibi eğer buraya yazsam sayfam tam dolacak en iyisi kalsın.. yorum için saol canımsın benim.. sevgilerimlesin daima..
sizinde yüreğinize saglık güzel ve içten yorumunuz için.. evet, hatıra defterleri tam bir sırdaş hemde en yakın sırdaşımız olan arkadaşlardan bile daha yakın.. sayfama onur verdiniz.. selamlar ve sevgiler nur hanım..
hatıra defterleri ne gizemlidir yaşamın tüm evrelerini içinde saklar ve sır tutucudur sevdalar,vuslatlar,hasretler, ayrılıklar ne ilk aldanan belli nede son aldatılan güzeldi şiirininiz yaşamın içinden kesitlerle kutlarım saygımla.
İlkokulun ilk sınıflarında başlamıştır hatıra defteriyle tanışmamız.Ve daha sonraları adına günlük dediklerimiz...Rengarenktir o defterlerin kapakları.Genelde pembe bir kalp vardır üzerinde.Sayfa kenarları kanayan kalplerle doludur.Sanki ileride yüreğimizin kanayacağının habercisi gibidir.Ama oralı olmayız ki.Sayfa aralarında serpiştirilmiş çiçekler olur.Genelde de kırmızı güller.İlk sayfayı çocukça, tertemiz, masumca sevdiğimiz,sonrasında adını koyarak aşkım dediğimize uzatırız yazması için.Tam bilmesek de aşkı...sevgilim deriz.Haberi olmadan öper koklarız.Sanki teninin kokusu sinmiş gibi...Sene sonu geldiğinde artar artık oraya yazanlar.Bu da bir haberdir aslında,zamanla sevgilinin yerini bir başkasının alacağının,Ama yine de aklımıza gelmez.Ve hatıra defteri saklanır.Biraz daha büyümüş artık aşkı içimize sindirmişizdir.Özlem aynı,yürek aynı ama kahramanlar değişmiştir.Gül mevsimi gelip çatmıştır.Bazen kırmızı, bazen sarı bazen de beyaz güller uzattığımız sevgiliye,ondan alınanlar eklenir hatıra defterinin sırdaş sayfalarına.Ve bir zaman gelir adı günlük olur.Ona hissettiklerimizi sadece kendimizle paylaştıklarımızı dökeriz o sırdaş sayfalara.Çoğu kez göz yaşlarımızla dağılır yazının mürekkebi.Dağılmayan tek şey ona olan özlemdir.Sevgidir.O gül yaprağından bile kıskandığımız olmuştur bazen.Şiirler yazmışızdır bazen...minik minik..Dokunaklı...Hem de isminin baş harflerinden oluşan.Bunun adına ne denir bilmeyiz bile...Ama dedimya sevgiler,aşklar tertemizdir o zaman.İhanetler,üçüncü şahıslar giremezler araya...Arada küsüştüğümüz olur... O anı unutmak istercesine paramparça ederiz sayfaları.Ama yürek yine de unutmaz ki.Kendi paramparça olsa da.Kaçamak sevişmeler de paylaşılır.Ve gün gelir, belki tanımamazlıktan da gelinir...Ayrılırsak yaşayamam dediğimizle..Karşılaşırsınız,tanımazdan da gelseniz hatıra defteriniz hatırlatır onu size."HATIRA DEFTERİ"... ismi üstünde...Yansa da sayfaları külü kalır.Birtek o ihanet etmez size.Ancak yine de dudaklarınızda bırakamaz bir tebessüm izi.Bıraktığı hüzündür.Aşk gibi.
Daldım gittim.Uzunca yazdırmış şiiriniz bana.Kaybettim kendimi içinde.Silmeye de kıyamadım.Okuma zahmetinde bıraktığım için kusura bakmayın.Çok güzeldi.Tebrik ediyorum.Sevgili gurbetçiler.
Tek bir hatıra kaldı maziden büyük aşkımı içine sığdırdığım...
’’hatıra defteri’’
...
Sayfalar dolusu ’’seni seviyorum aşkım’’ diye yazılmış, Bıkmadan usanmadan... Haykırmışım göklere adını avazım çıktığı kadar...
Güllerle bezemişim sayfalardan en sevdalı kısmını, Malum aşk ve gül ayrılmaz ikili...
Bir de mini şiir eklemişim yürek sesimle, Kalbini kazanmak istediğim akılaneden yoksun başlangıçlarda.
...
Bir kaç sayfa kızgınlıkla yırtılmış, Bazı satırlar sevmiyorum diye haykırmış, İsyanlar yüreğe çöktüğü anlarda yazılmış besbelli..!
...
Resimlerim...
Deftere yapıştırdığım bir kaç poz Mutluluk kokan buram buram
Hani parktayken sarılmıştın ya bana, Kız arkadaşımın yakaladığı o poz... Sayesinde hala eksilmedi yüzümüzden gülücüklerimiz...
...
Akibet hüzün...
Alakadar olmadığımız 3.şahıs giriyor devreye..
Bir başka kadın, adı ......... Koparıyor seni benden ciğerimi söker gibi..!
...
Gülün bülbülü olmuştum artık... Vazgeçilmez bir kahraman kendi küçük gönlü dev aşık..! Mecnun gibi ferhat gibi deli divane aşık bülbül...
Ateşlere atılıyor yürekler, Narlaşıyor kor kor...
Sevdalı ozanların yanık hasreti gibi... Ben de özlem kokuyorum...
...
İhanet! Zaman, Mesafe, Alıp götürüyor seni benden.. Bilinmez uzaklara..!
...
Ayrılık...
Sonuç bundan ibaret...
Sen yoksan yanımda bugün, Sebebi sensin ey zalim yar... Aramıza sokuşturduğun o kadın..!
...
Defteri kapatırken nihayete ermişti sevdamız...
Yerlere ve göklere sığdıramadığım büyük aşkım bir deftere sığmıştı,
.......Vay bee...!
vallahi eser başlı başına mükemmel duygu ve kaybedilmiş aşk ben bu güzel içirikli şiiri parçalamaya kıyamadım tamamıyla sayfaya yapıştırdım mükemmel kalıcı bir eser olmuş kalıcı bireser edebiyat tarihin de ben çok haz alarak okudum yazan yüreği kutlarım kalemin daim olsun değerli kalem saygılar sana,,,,
Hikaye tadında bir şiirdi.Bazen araya biri girer,bazen de geçmişteki o biri hiç çıkmaz aradan bir ruh gibi iki yüreğin arasındadır daima,o iki yürek yanyanadırlar ama asla kavuşamazlar....Bi yerlere aldı götürdü beni şiiriniz...Emeğinize sağlık... saygılarımla,
İhanet! Zaman, Mesafe, Alıp götürüyor seni benden.. Bilinmez uzaklara..!
...
Ayrılık...
Sonuç bundan ibaret...
Sen yoksan yanımda bugün, Sebebi sensin ey zalim yar... Aramıza sokuşturduğun o kadın..!
...
Defteri kapatırken nihayete ermişti sevdamız...
Yerlere ve göklere sığdıramadığım büyük aşkım bir deftere sığmıştı,
.......Vay bee...! _____________________________ defterlerde kalan aşklar yüreklerde kazınmış hitabeler gibi yıllar geçsede izleri silinmez acıtır derinleri aldatılmışlık acıtır yürekleri ama terk ediliş hepsinden acı
saygılar güzel şaiirem harika akıcı bir şiir okudum hüzünler kaplasada her yönünde bir manzara saygılar hüzün şehrinden
Hoş buldum efendim evet böyük bir özlemle bir söre sizlerden uzak kalma fakına düştüm o arada da şiirleri kitap haline getirdim buda mazeretim olsun tekrar hoş buldum saygımla...
yön tarafından 12/9/2009 8:58:48 PM zamanında düzenlenmiştir.