(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk'ın Melodisi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk'ın Melodisi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşımza zamansız çıkmış insanları yolumuzun dışına sürerken,birgün geri dönüp onu deliler gibi arayacağmızı hiç hesaba katyormuyuz. Bir akşamüstü yanımzda kimse olmaz,ya da olanlar olması gerekenler degildir. Kutlarım şairim güzel dizelerinizi minicik bir yıldız gibi parladı geceme sevgimle....
" Gerçek şudur ki, varlığımız içinde ki her şey birbirine sarmaş dolaş olarak devinmektedir. Arzulanan ile korkulan, nefret edilen ile kutlanan, kendisine yönelilen ile kaçılan birbirine girmiştir. Bütün nesneler, bizlerin içinde, birbirleriyle kesişen gölgeler gibi çift çift gezinmektedir bu yüzdendir ki, Sevincimiz peçesini kaldırmış kederimizdir. Onlar daima birlikte gelirler, biri yanı başımızda iken, öbürü yatağımızda uzanmış uyuklamaktadır. Özgürlüğümüz kendisine vurulmuş olan zincirlerden kurtulduğunda, daha büyücek bir özgürlüğe zincir olur."
Bir alıntıyla bütünlemek istedim dugu ve düşüncelerinizi, insan aurası ve hayat düzlemindeki yaşamsal gerçekleri özümsemk kolay olmasa gerek her anlamda... çok teşekkür ederim.
Uçar arşa değer kanatlarım.
sen yoksan dibe batarım,
Dünya boşluk ben’se intiharım...
çok güzeldi yüreğine sağlık