(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH BE SEVDAM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH BE SEVDAM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Daha ne olsun be üstad okyonus olsa damla kalıyor derinliği yanında kaç cehennem sönüyor içinde derinliği olan kalbin hikmetinden korkarım derinliksiz olanında şerrinden...
ELbette okadarcık işte sevdamız sonsuzlukla mukayeseli kim habersiz ve nasipsiz kaldıysa sırdan derdine yansın...
hocam, su siire baktim, resime baktim, ne guzel l doga ustunde bir yesermis kalp, hani derlerya, kalbinde yesermek, bu sevda yesermis ve sulamayida bilmeli demek ki, off icimi yakti yine.
Hangimiz Daha masum Hangimiz yapayalnız, Düşlerimiz Asılı kalmadı Allah’tan Gecenin sehpasına *************************************** tebrikler çok güzeldi koskocaman yürek hep sizinle kalsın kaleminiz ve de kelamınız daim olsun
Dedim ya, Olsan, olsan Yüreğim kadarsın be sevdam Koskocaman...--------------------Değil mi ya... Mükemmel bir finaldi tebrikler yüreğe yürekten, var olun. Selam ve saygıyla.
Ah be sevdam Olsan, olsan Yüreğim kadarsın Sığmazsın Gecenin karanlığına.
Hangimiz Daha masum Hangimiz yapayalnız, Düşlerimiz Asılı kalmadı Allah’tan Gecenin sehpasına
Dedim ya, Olsan, olsan Yüreğim kadarsın be sevdam Koskocaman...
Şairin; yüreği kadar iken gecenin karanlığına sığdıramadığı.. Düşlerini -Allah'tan- gecenin sehbasına asılı bırakmadığı.. Olsa olsa yüreği kadar sevdasına demek istediklerini açıkca deme hâli.. Oh be dedi ve kurtuldu.. Selam ve dualarımla şairim
Dedim ya, Olsan, olsan Yüreğim kadarsın be sevdam Koskocaman... SEVDAYA DÜŞMEYE GÖR..BOYU POSU ZAMANI MEKANI DÜZ OLUR ..GÜZELDİ ÜSDAT.KUTLUYORUM.ESEN KALIN..