(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
, şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son kez tanıklığında göçkün bir günün kullanılmış bir evvel, acısı kıvrak yarınla bergüzar geçmişe uzanarak görüntüsü çoktan unutulmuş balıksırtı yüzde hırpalanmış bir tebessümü takınıp uzun zaman sonra gelen hatıraların durgun nostaljisine bandırdım, kandırdım gönlümü aldırmayın siz bana...
harika betimler.. renkli metaforlarla dolu bir anlatı.. o sokaktan geçtik bizde kimi dizelerinle.. sarmaş dolaşştı mısralar Anadolu sokaklarından birinde çok renkli bir gündü.. tebbeessümle kal.şiirle..
uzun zaman sonra gelen hatıraların durgun nostaljisine bandırdım, kandırdım gönlümü aldırmayın siz bana...
Sevgili Asya… Film şeridi gibiydi şiirinde ki dizeler… Benzer kişilerle hayatlarda ne çok yüzler eskidi geriye kalan hatıraları saymazsak. Betimlemesi, sözü sağlam şiire tebrik çok… Yaşadık mısralarında hayatın delişmenliğini ve anlamlı anlarını. Sevgilerle şaire… Bir kadın şaire daha :) Mesaj ulaşmıştır sanırım. Günüme şiirsiniz.
Son kez tanıklığında göçkün bir günün kullanılmış bir evvel, acısı kıvrak yarınla bergüzar geçmişe uzanarak görüntüsü çoktan unutulmuş balıksırtı yüzde hırpalanmış bir tebessümü takınıp uzun zaman sonra gelen hatıraların durgun nostaljisine bandırdım, kandırdım gönlümü aldırmayın siz bana...