(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Baypoem'i Öldürdüm:))) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Baypoem'i Öldürdüm:))) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
baypoem yada bayşiir ne farkeder yürek aynı yürek olduğu sürece ama yinede siz bilirsiniz hocam nasıl isterseniz öyle olsun baypoeme güle güle hoşgeldi bayşiir...
ÖLMEK YADA YAŞAMAK NEKİ ARASINDAK FARK.. HER İKİSİDE BİR BAŞKA ALEMDE YAŞAMAK... GİDENE RAHMET OKUR KALAN SELAMET DİLERİZ MEVLADAN... KALAN DA BİZE DOST GİDENDE BİZE DOST NE FARDEDER.. GİDEN GİTTİ NE İSE KALANLARDAN GÜZEL ŞİİRLER BEKLERİZ
Sağolasın fatoş.mutedildalgalı ingiliz öldü Türk geldi, daha iyi değil mi:) Almila değişen bir şey yok giden de severdi gelen de seviyor, merak etme:)) Orhun abim sağolasın, yakışmış ama değil mi:)) emi sağolasın, şahika sen de SÜLalemsin:) Hoş buldum sessiz, sağolasın.ümran tokmak amiinnn:) realduman inşallah ölmez ama ölse bile gönüllerde yaşasın yeter.Çok sağolun dostlar, saygılar sevgiler.