(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜĞE KANAT ÇIRPMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜĞE KANAT ÇIRPMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İstediğin özgürlükse umarım gönlünce olur. Yalnız unutma ki kuşlar da yaşayabildikleri ve tehlikelerden kaçabildikleri kadar özgürdürler... Daha güzel şiirler yazacaksın eminim. Sevgiler...
Teyzeciğim okur ve ayaklarının üstünde durmayı öğrensen özgürlüğü işte o zaman öğrenirsin. Seni çok seviyorum bir tanem biliyorsun. Umarım hayatın hep başarılarla dolu geçer....
kuşlar da keşke şiirlerdeki kadar özgür olabilseler oysa onlar hep kaçmak zorundalar kendilerinden büyük kuşlardan yırtıcı hayvanlardan ve aç gözlü acımasız insanların sapanlarından hep kaçıyorlar yaşamak için durmadan kanat çırpıyorlar konacakların yerin etrafını defalarca kontrol edip öyle yerleşiyorlar oraya senin kuşlardan daha özgür olman dileğiyle güzel şair sen hep özgür kal özgürlük yoldaşın olsun sevgilerimle...
Bir kuş olmak isterdim; Özgürlüğe kanat çırpmak Ve süzülmek maviliklerde.
Hep özgür olmak isterdim; Uçmak uçmak, Durmadan , yorulmadan kanat çırpmak isterdim.
Martılarla dans etmek, Kuğularla arkadaş olmak isterdim.
Son nefesimi vermeden Özgürce uçmak isterdim….
..........selam....aramıza hoş geldin genç kalem.....umarım her şey gönlünce olur...şiirselliğin daim olsun...saygılar...mutlu bayramlar...............
Daha güzel şiirler yazacaksın eminim.
Sevgiler...