(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDEKİ GÜNEŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDEKİ GÜNEŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O güneşin hiç bitmesin, o güzel gül hiç solmasın. Ne güzel bir şiir sevdası, ne güzel paylaşımlar. Sizin gibi bir kuşak edebiyatı sevmeli, sevdirmeli. Bu güzel duygu maalesef yeni kuşakta gittikçe azalıyor. Üzüntüyle bakıyoruz o kaybolan kuşağın teknolojiye esir oluşuna. Bizler Gaz lambası altında bulabildiğimiz her kitabı okumaya çalışırken ki 1966 yılı ortaokul yıllarında gaz yağı bulabilmişsek o gün öyle bir sevinirdim ki, sabaha kadar bir kitap okurdum. Şimdi herşey var okuyan yok. Seni kutluyorum, hep edebiyat sevgin daim olur inşaallah.
Kardelen olmuş adın yüce dağın çiçeği, Bir ömür hep gülümse olma hüzün çiçeği. Bedehşanda yetişen binbir çeşit çiçeği, Sana yadigâr edip gönderdim yüreğimle...........Kardelen26
Yazdıklarınız gerçekten çok güzel şeyler. Annem de anlatır okumaya kitap bulamadığını ve sokaktan gazete parçaları bulup eve getirip her cümlesini okuduğunu. Annem sevdirdi kitap okumayı. İmkanım olduğu sürece de okuyacağım. Bilg. derslerimi araştırma dışında kullanmıyorum, arada ufak kaçamaklar dışında.
Kardelen olmuş adın yüce dağın çiçeği,
Bir ömür hep gülümse olma hüzün çiçeği.
Bedehşanda yetişen binbir çeşit çiçeği,
Sana yadigâr edip gönderdim yüreğimle...........Kardelen26