hayattaki kadın ve erkek fragmanları bazen kopukta olsa çiftlerin gün yüzüne saklanmış bir bağları mutlak vardır. O bağın kaybolmaması dileğiyle saygılar
Severler birbirlerini Erkek bazen farketmezsede değişiklikleri Kadın susar karşıdan bekler inatla Eeee anlamaz bizimkisi aklı başka yerde Baksana karşındaki güzelliğe
Bir bebiştir eksikleri İsterler tabi yuvaya can katan değilmidir Oda olur sonunda İlgiyi paylaşır erkeğimiz sesi çıkmasada Kadın ne yapsın bedeninden kopmuştur
Adem ve havvadan kalma bir aşk vardır aslında Hiç bir canlıyı yalnız koymaz rabbim cihanda Ne erkek tekdir ömründe Nede kadın eksik olur kanatlarında Kopamazlar arada küslükler can yaksada
Bir bütündür içlerinde Yarım elma misali tamamlasınlar kendilerini Sevgileri eksiklik yaşamasın gönüllerinde Kopmalar olmasın Dileğim hiç bir çift ayrı kalmasın kaderinde....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kadın ve erkek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kadın ve erkek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşktan bahsettik,aşkı tanımıyorduk.öldük,ölmüyorduk.sadakatten söz ettik,sadakati bilmiyorduk.sevdik,aslında sevmiyorduk.aldık,veriyorduk;verdik,alıyorduk.söz yerini buluyordu sadece...söylemesek ölürdük! inanmadan söyledik,yine öldük... Ve kadınları aldattık Seviyormuş gibi yaptık güzel şairim ne de ılık bakmışsın Kadın ve erkeğin kutsallığı kaldı mı? Biz insanlığımızı unuttuk güzel yüreklim Kanatların altına girelim dedik Adem ve Havvadan bu yana evvela kanatlarımız kopardılar şairim:)) Bebişler anasız, bebişler babasız İhanetler geziyor sıcacık yuvalarda bir demir kelepçe parmakta Ama gözler sözler bedenler başka baharlarda Ahh şairim ahh yinede ayırmasın güzel Rabbim amin der yasemin çiçekleri Ne desin uslu dursun kadın ya en cicisinden.)))
oooooo yasemin çiçeğim yüzünü gören cennete kapı açıyor.bende dedim senyorunu unuttu bu:) yine vurduk bazı insanlara anlayana davul zurna az misalince becere bilmişsem yada onlar anlamışsa ne mutlu bana dostluğumuz daim olsun herzaman saygımdasın sevgimdesin her zaman..
ve dünyanın değişmeyen kuralı birbirine ait en büyük gerçektir...
afferin dost....iyi işledin konuyu :)
hadi bakalım :)