Sayende Aşamadığım engellerim kolaylaştı Başkaların kalıplaşmış yaşamları Yada kokusu Küstürmüştü kendimi Önceni anlatmak istemezsin belki Dinlerim ne zaman istersen unutma kapat............ Işıklarını gecenin ortasında Sesim yankılansın yatağının sınırlarında Beni benle yaşa ateşi sar bedenine Korlarım Hücrelerim Belki yakar ama zevkten çalıntı olur sadece yaşamadığın................ Şeyler belki aramıştın önceki yalnızlığında Duyduğumdan geldim yanına Belki elden düşme bir adamım Kulanılmış bir yanı kırık kukla Soyutla hadi beni Arındır yüreğinde sevaptır............................ Günahlara batık dünyada Ağlamalara kurban verme sınırını geçtim Acıların kahpe dövmeleri üzerimde Silinmiyorda biliyormusun Gerçeklik lazım bana senin sevgin gibi Bir kere gülümse silik yüzüme sende.............................................. Ben varım belki ondan bu yakınlaşma Uzaklara sakın taşınma Çırpınma Soluk al ciğerlerimde Sana can olmak büyük bir zevk adamına şimdi...................... Kepenkleri indir yaşama Yeni doğmuş bir bebek ol yanımda Sütten kesilmişcesine Günahın bedelini bilmeden Sevabın olayım ömrüne.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gülümse şimdi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gülümse şimdi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tanrı beni ilk başta sana kul yaptı, sonra Keyfine el koymayı kurmamı yasak etti. Ya da özlem duymamı hesaplı zamanlara; Kölenim ya, boş vaktin olsun diye bekletti. Ah, bırak katlanayım, el pençe divan: değer, Senin özgürlüğünün tutuklu yokluğuna; Her mihnete sabreder, her azara baş eğer, İncittin diye hiç suç yüklemez bile sana. Sen nerde olursan ol, yetkin, güçlü, özgürsün; Hâkimsin dilediğin gibi kendi vaktine: Canın neyi isterse varsın o keyif sürsün, Kendine suç işlersen kendin bağışla yine. Beklemek cehennemdir, ama beklerim seni, İyi kötü demeden, suçlamadan keyfini.
Shakespeare&
Güzel dizelerine yasemin çiçekleeri geldi ama ama şairm Hadi gülümse dostluğa sende hiç unutur mu şairim seni sevgimdesin saygımla.... Cici bak bir umutluk gülümsemelerde bile olsa tüm tebessüm dolu yarınlara
bir umutluk gülümsemelerde bile olsa tüm tebessüm dolu yarınlara. ben bu söze ancak alkış tutarım harikasın sen ya.unutmucanı biliyorum çocukça bir nazdı işte:)dostluğumuz daim olsun her zaman sende cici bak yasemin çiçeğim....
Tanrı beni ilk başta sana kul yaptı, sonra
Keyfine el koymayı kurmamı yasak etti.
Ya da özlem duymamı hesaplı zamanlara;
Kölenim ya, boş vaktin olsun diye bekletti.
Ah, bırak katlanayım, el pençe divan: değer,
Senin özgürlüğünün tutuklu yokluğuna;
Her mihnete sabreder, her azara baş eğer,
İncittin diye hiç suç yüklemez bile sana.
Sen nerde olursan ol, yetkin, güçlü, özgürsün;
Hâkimsin dilediğin gibi kendi vaktine:
Canın neyi isterse varsın o keyif sürsün,
Kendine suç işlersen kendin bağışla yine.
Beklemek cehennemdir, ama beklerim seni,
İyi kötü demeden, suçlamadan keyfini.
Shakespeare&
Güzel dizelerine yasemin çiçekleeri geldi ama ama şairm
Hadi gülümse dostluğa sende hiç unutur mu şairim seni
sevgimdesin saygımla....
Cici bak bir umutluk gülümsemelerde bile olsa tüm tebessüm dolu yarınlara