Gelsen baksan gözlerine Zümrüt yeşilliğinde şiir sanki Tanımıyorum kendimi İstem dışı haraketler var bedenimde Aşk bumu İstiyorum onu tüm nefesiyle yar......... Gönlünün müebbet cezasını kes bana Hayatın ana kaynağını buldum sende Sormam Konuşmam Bir gün terki diyar bile etsen beni İsyanları kırbaç etmem sineme Hatıralar gelir aklıma susarım Yinede Yaşatmasın rabbim kara zindanlarda Görmek istemem o günlerin gölgesini Gerek varmı ki bu delinin................ Senden geçeceği yok Yolumuz uzun olsun Yorulmadan Bıkmadan İstediğim fazla değil aslında senden Düşün kimler neleri talep ediyor bu dünyadan kaldır at............................. Geçmiş günleri Karayla boyalı kuyulara Sesleri çıkmasın bir daha karşımızda Şimdi görüyorumda Nankörlüğü oynuyorlar sahnelerinde Suçlu kimdi bakmıyorlar kendilerine bir tas çorba olsam....................... Ekmeğim sen ol katık edeyim yüreğime Doyumsuzluğu yaşıyor insan bedeninde Şımarıyorum istemeden saklamıcam Haklıyım ama çok can verdim ellerine bilmedim ki............ Oyuncaktım en kuklasından Senin gibi Hüsranları adet edinmiştik kendimize Harcımız değilmiş üzülme Olmadık Yapamadık Biz hamdık gönüllerinde beceremedik Bilseydim yaşadığını daha önceden Gelmezmiydim iki elim kana bulansa bile ömrüm elinde......................... Yaşa hadi dünyadaki hediyeni Duama amin demeni bekliyorum senden Olmucak birşey değil denesen Çekinme Dikenlerim yok onlar gibi üzerimde Seni istiyorum sadece gidelim burdan................... Yalanların kanıyla bürünmüş dünyadan Ya onlar bize uysun inatlaşmadan Yada çeksinler kendilerini üzeremizden Gel diyorum tek kelime yalnızca Aşka bulanmışcasına.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
duy şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
duy şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karanlık gecenin sessizliğinde o vardı. Dalından düşmüş bir yaprak, Oyuncağı kırılmış bir çocuk, Ateşi ısıtmayan soba, Uzun bir gecenin ardından doğmayı bekleyen güneş Onu hatırlattı. Ben mi arıyorum onu herşeyde, O mu buluyor beni. Belki büyük yaşıyorum Belki de böyle yaşamayı seviyorum. Bilmiyorum. Galiba onu seviyorum.......alıntı....
Şairim seviyorsun her şeye yeter yetmez mi? Sevgiyle kal huzurla ve bir adım bir adım daha sevdanın yanında...
o adımlarımız son bulmasın yasemin çiçeğim biz yürüdükçe çoğalsın her zaman..dostluğumuzun çoğalcağı gibi iyiki varsın kendine cici cici bak buda senden alıntı:)
Uzat elini........ Her yudumda içtiğim Her nefeste içime çektiğim ol... Sakın bırakma...... Düşlerden arta kalan hayallerimi Ve bizi biz eden sevgimizi....
diyor sayın sair dostum....... bitme, gitme, kal yüreğimin içinde diye haykırıyor.... valla ses taaa buralara geldi.....
Karanlık gecenin sessizliğinde o vardı.
Dalından düşmüş bir yaprak,
Oyuncağı kırılmış bir çocuk,
Ateşi ısıtmayan soba,
Uzun bir gecenin ardından doğmayı bekleyen güneş
Onu hatırlattı.
Ben mi arıyorum onu herşeyde,
O mu buluyor beni.
Belki büyük yaşıyorum
Belki de böyle yaşamayı seviyorum.
Bilmiyorum.
Galiba onu seviyorum.......alıntı....
Şairim seviyorsun her şeye yeter yetmez mi?
Sevgiyle kal huzurla ve bir adım bir adım daha sevdanın yanında...