(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öptüm alnından. * şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öptüm alnından. * şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mosmor kızardı, o şaşırdığından, Ve kaybolup gitti çeşme başından, Şaşkın, şaşkın bakınca arkasından, Ter ateş bastı, süzüldü alnımdan. Şair arkadaşımdan güzel dizeler. Ellerine sağlık. Esen kalın...
Yüksel’ de yaşlar onun anısından, Şayet geçersem onun yakınından, Tanır mı acep taksam al güllerden, Sağ mı o diye, sorarım durmadan. Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla nefis şiirinizi
Vardım pınara su içtim pınardan, Bir güzel vardı, öp dedi şuramdan, Açtı göğsünü ben şaşkın bakarken, Göğsü açılırken, öptüm alnından.
Mosmor kızardı, o şaşırdığından, Ve kaybolup gitti çeşme başından, Şaşkın, şaşkın bakınca arkasından, Ter ateş bastı, süzüldü alnımdan.
Dizeleriniz gülümsetti:-)...Köy yerinde yaşanan sevdaların tadı bir başka oluyor hocam...Ürkek ve çekingen duygulara dizgin vurmakta zorlandığımız o günler...Şimdi bakıyorum da megakentlerde sözde aşklara, şu iki dakikalık heyecandaki duyguları hissedemiyorum...kaleminize sağlık..
Mosmor kızardı, o şaşırdığından,
Ve kaybolup gitti çeşme başından,
Şaşkın, şaşkın bakınca arkasından,
Ter ateş bastı, süzüldü alnımdan.
Şair arkadaşımdan güzel dizeler.
Ellerine sağlık.
Esen kalın...