Gözlerini benden kaçırman doğal Aynalara küsmüş yüzüm var benim Alacaksan canı hemen şimdi al Yoksa Azrail’ e sözüm var benim
Sen haksızsın boşa benden yakınma Saramazsın kalp yarama bakınma Harcadığın yıllarıma dokunma Hepsinin üstünde gözüm var benim
Yalancı aşkınla övünüyordum Sahte gülüşünle seviniyordum Bil ki sen giderken ben dönüyordum Geçtiğin yollarda izim var benim...
Doğan YILDIZ / Âşık Doğani 11 Aralık 2010 Saat:22:10 Pınarbaşı/ KAYSERİ
CANLAR CANI DOSTTAN GÖNÜL SESİME EN GÜZEL KATKI;
bir düş gördün say sen hadi....hiç sevmedim de hadi....geldin geçtin de !!kazı yüreğinin ta içindeki beni....gitsende bitti diyemez yüreğin bilirim....bitti desende silemez gözlerin bilirim....silsende unuttum diyemez yüreğin bilirim yarr!!bilirim... baktıgın her yerde....gördğün her düşte....ve anlattığın her şiirde izim var yarrr izim var bilirim....hadi git şimdi..unut izlerimi...hadi git şimdi bitir yüreğine sinmiş sendeki beni... gidemezssin sevdiğim!! yürüdüğün yolda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYNALARA KÜSMÜŞ YÜZÜM VAR BENİM:-(.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYNALARA KÜSMÜŞ YÜZÜM VAR BENİM:-(.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yalancı aşkınla övünüyordum Sahte gülüşünle seviniyordum Bil ki sen giderken ben dönüyordum Geçtiğin yollarda izim var benim...
bir düş gördün say sen hadi....hiç sevmedim de hadi....geldin geçtin de !!kazı yüreğinin ta içindeki beni....gitsende bitti diyemez yüreğin bilirim....bitti desende silemez gözlerin bilirim....silsende unuttum diyemez yüreğin bilirim yarr!!bilirim... baktıgın her yerde....gördğün her düşte....ve anlattığın her şiirde izim var yarrr izim var bilirim....hadi git şimdi..unut izlerimi...hadi git şimdi bitir yüreğine sinmiş sendeki beni... gidemezssin sevdiğim!! yürüdüğün yolda... kurduğun aşkın üstünde tozum var sevdiğimm ..sözüm var sevdiğim..
özlü vede sözlüydü yine kalem..ne diyelim kutladım bende yürekten...saygım vede sevgimleee
fufunda tarafından 4/22/2011 5:19:49 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK GÜZELDİ. KİMİLERİ BAZI KONULARDA BİLMEDEN AHKAM KESMEYE ÇALIŞIRLAR BENCE SON DİZENİZ OLAN " BİL Kİ SEN İDERKEN BEN DÖNÜYORDUM" DİZESİ BÖYLE BİR HİSSİ ÇAĞRIŞTIRIYOR BENCE. SAYGILARIMLA...
:-) Vallahi doğru tahmin etmişsiniz, her gün çalıp söyleyen divane bir aşık ama biraz aklı karışık, notaları dolaşık:-).. Teşekkür ederim ziyaretinizle onur duydum Hatice Hanım, eyvAllah:-)