Bohça yaptım inançlarımı, İğneledim dört bir yandan… Boştur bakışlarım Yitiktir dostluklarım
Gülme sakın bu halime İnsanlık deyiver Ve eyle beni Unuttur cümle dertlerimi Bul benden kaçan Şu deli dolu uçurtmanın ipini Ve bağla serçe parmağına Hadi Ne duruyorsun, Ne bekliyorsun… Senin de uçmadan umudun, Senin de yitmeden varlığın Tut sımsıkı şu ipimden.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLE BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLE BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne duruyorsun, Ne bekliyorsun… Senin de uçmadan umudun, Senin de yitmeden varlığın Tut sımsıkı şu ipimden. kaçan kaçacak ne kadar tutarsan tut Fırtınalar koparacak Avuçlarında tuttuğun uçurtmanın ipini Ama sen yinede umudun peşinde olacaksın
Gülme sakın bu halime İnsanlık deyiver Ve eyle beni Unuttur cümle dertlerimi Bul benden kaçan Şu deli dolu uçurtmanın ipini Ve bağla serçe parmağına Hadi Ne duruyorsun, Ne bekliyorsun… Senin de uçmadan umudun, Senin de yitmeden varlığın Tut sımsıkı şu ipimden.
Saygıdeğer hocam birlik ve dayanışma adına dersler alınması gereken ifadelerinizi beğeniyle okudum.Çağdaş ve ileri toplum olamnın yolu o ipe sımsıkı sarılmak inançla başı dik alnı açık tarihi geçmişimizle Atatürk ülkesinin bilinçli cesur yürekleri olmaktır varlığımız...çok haklısınız varlığımız,değerlerimiz uçmadan varlığımız kaybolmadan ipten sımsıkı tutmak gerekir.ben tuttum hocam.en kalbi sevgi ve saygılarımla.
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM. MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.......
Ne bekliyorsun…
Senin de uçmadan umudun,
Senin de yitmeden varlığın
Tut sımsıkı şu ipimden.
kaçan kaçacak ne kadar tutarsan tut
Fırtınalar koparacak
Avuçlarında tuttuğun uçurtmanın ipini
Ama sen yinede umudun peşinde olacaksın
saygılar sayın Hocam kutlarım ..