(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ZAMANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ZAMANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demek ki o zamanların unutulmaz hatıraları kalmış yüreğinizde kısacık dizelerle yad ediyorsunuz o hatıraları şairi ve şiiri kutluyorum Yunus diyarından selamlar.
Ah yürği sevgi dolu öğretmenim ah... Eskilerden yer de kalmadı , yarda kalmadı , eskilerdeki benler ,bizler de kalmadı. Sadece o eski zamanları hatırlayan yürekler kaldı o da mahzun ve biçare. Bir de o eskileri hatırlatan böyle duygu dolu dizeler. Teşekkürler o zamanları hatırlatan bu manzumeyi yazan kaleme. Sevgilerimle..
Öyle bir zaman ki şimdi serab olmuş. Her mey damlasında bin mey içmiş gibi olur gönül sevince, şimdi yetimdir sahibi gitmişse gönlünün. O anlar ki deli deli akardı damarda kan, öyle ki damarlar kanasa kimin umrundaydı. Heyhat, geride kalan yıllarda kaldı güllerin güzelliği. Öyle ki gün, doğmuş- batmış umursamazdı gönül. Şimdi ne yer, ne yar ne de özlenenler var. İster doğ güneş, ister bat! Kimin umrunda?
şairi ve şiiri kutluyorum Yunus diyarından selamlar.