Sevdim seni ağlamaktayım şimdi giderken, Kalbimse hüzünlü sevmişim bende gönülden, Lêylâ’m diye ağlarım, gönül yasta hüzünden, Yaşlar dolu gözlerim, şu hicrân yarasından.
Gittin diye ağlarım,bıraktın beni sen de, Olmaz ki bu böyle, şimdi sensin hayalimde, Leylam beni koyma derde sevdim seni ben de, Yaşlar dolu gözlerim, şu hicrân yarasından.
Sensiz kalamam bu yerde sevdim seni anla, Ben hicrana yanmışım, yatarsın da mezarda, Lêylâ’m seni özledim, buraktın’ da bu dağda, Yaşlar dolu gözlerim, bu hicrân yarasından.
Ecrâm ü felek di şimdi Lêylâ’m hayalimde, Lêylâ’m diye ağlarım, neden şimdi düşümde, Dön gel bana sevgilim,hayal kalma gözümde, Yaşlar dolu gözlerim, bu hicrân yarasından.
Mefûlü/ Mefâilün/ Mefâîlü/ Feûlün )
A.Yüksel Şanlı er 20 Kasım 2009-11-20 Antalya.
1- Âlem_i kabir....................:Kabir alemi 2- Âlâm..............................:Acı. 3- Kader............................:Yazgı. 4- Hicrân...........................:Ayrılık 5- Ecrâm ü felek...................:gök cismi yıldız 6- Berzah............................:[ İki âlemin arası./iceri ]
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hicrân yarası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hicrân yarası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Âlâm mı kader’ mi aldı, candan seviyorken, Gittin bırakıp neden, neden, ben seviyorken, Sen şimdi hayallerimdesin, ahh düşünürken, Yaşlar dolu gözlerim, bu hicrân yarasından.
Sevdim seni ağlamaktayım şimdi giderken, Kalbimse hüzünlü sevmişim bende gönülden, Lêylâ’m diye ağlarım, gönül yas’ta hüzünden, Yaşlar dolu gözlerim bu hicrân yarasından
Âlâm mı kader’ mi aldı, candan seviyorken, Gittin bırakıp neden, neden, ben seviyorken, Sen şimdi hayallerimdesin, ahh düşünürken, Yaşlar dolu gözlerim, bu hicrân yarasından.
Çok güzel ve anlamlı bir çalışma yüreğinize sağlık Saygılar selamlar
Sevdim seni ağlamaktayım şimdi giderken, Kalbimse hüzünlü sevmişim bende gönülden, Lêylâ’m diye ağlarım, gönül yas’ta hüzünden, Yaşlar dolu gözlerim bu hicrân yarasından. .
o güzel yüreğine sağlık...kutlarım...
saygılarımla.......