Hani hayat yaşta güzel derlerdi yalanmış Söyleyen bile sade kendi kanmış inanmış Baş tacı olacakken ana babalarımız Halleri neden sefil ve per perişan olmuş.
Hayatın her alanında iyi çuvalladık Ceylan derisi koltuklarda rahat oturduk İki büklüm yaşlılarla kaç kez sabahladık Geleceğimiz dedikleri bir hayal olmuş
Arabada oturur yer vermeyiz onlara Üstüne üstlük birazda yaparız makara Kimse karışmazya zaten akara kokara Neslimiz ne anlamaz ve anlaşılmaz olmuş.
Susarsak bozuk düzeni, düzelir sandık Başkaları değil biz kendimiz aldandık Edep adap yok olurken ses çıkarmadık Susup görmezlik bizlere mükâfat olmuş
Sürüklenen zamanda kendimi görüyorum Olup bitenlere bir anlam veremiyorum Her geçen gün biraz daha yaşlanıyorum Korunacak değerlerim bir bir yok olmuş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİTERKEN ÖMÜR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİTERKEN ÖMÜR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akan anda bizde yaşlanıyoruz ve o tabloya biz girmeye başlıyoruz bu kaçınılmaz. Ne yazık ki insanlığın tarihi boyunca minnet duygusu hep kısırdır, yıllarca her şeyinizi paylaştığınız en yakınınız bir gün bizden alabileceği bir şey kalmadığında arkasını döner... Hiç yabancı olmadığımız bu sahneler hep yaşandı ve yaşanacak, İsa Peygamber bir günde yüz körün kendisine verilen mucize ile gözlerini açıyor ve sadece birisi Allah razı olsun diyor... O ki bir peygamberdi...
Çok güzel anlatım olmuş yüreğinize sağlık kutlarım. Selam ile.
Nazik ziyaretiniz için sağolun, dediğiniz gibi bir şeyimiz kalmayıncaya kadar vereceğiz belki ama dönüp bakmasalarda kırgın olmam kendi adıma sizin içinde böyle olduğunu düşünüyorum. Tabi, bilmek olanlara (alanlara Vefasızlık edenlere) kalıyor. Sizler kadar güzel yorumlayamadığım kesin ama beğendinizse sevindim saygı ve selamlar efemdim.
insanlar hiç yaşlanmayacagını düşünürler ve başına gelmedikten sonra hiçbir şey anlamazlar...bu güzel dizlerinizle bir kere daha hatırlatıyorsunuz yüreğinize sağlık...
ziyaretiniz için çok teşekkür edeim. Aslında yaşlılar bizim klavuzumuz olması lazım iken, zor zamanlarda kalabiliyorlar dileğim güzel geleçaklar kuaşların yetişmesi saygılar.
Hani her yaş güzel derler yalanmış Söyleyenin bile sade kendi inanmış Baş tacı olacakken ana babalarımız Neden ser sefil per perişan olmuş değerli şair çok anlamlı bizim gerçeklerimizle birebir uyuşan sözler çok hüzünlendim hepmizin kendimize haykırak sormamız gereken sözler şiirinizde toplanmış yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Haklısınız değerli kardeşim kendimizi sorgulamamız lazım. Sevgi ve merhametle anlatılan geçmişe dair anılar anı olarak kalammalı yaşanmalı dilek ve temennim saygılar.
Teşekkür sayın üstadım. Ziyaretiniz ziyadesi ile memnun etti, siizin gibi usta kalemlerden umarım biraz bir şeyler öğrenmek nasip olur slm ve saygılar.