Hayatı sadece gülüp eğlenmek sanma Geçici zevk için heveslenip aldanma Çocuk değilsin bak düşeceksin ziyana Kendi hayatını döndürürsün zindana Mutlu olmak için ne yaptık?
Biliyorsun hiç bir an aç susuz kalmadık Üstü açık ya da yarı çıplak olmadık Yoksun olup kimselere muhtaç olmadık Bunca nimete el açıp dua etmedik Şükür demek için ne yaptık?
Tek başına hayatın yükü çekilmiyor Bir hayatı paylaşanda bazen bilmiyor Ufacık problemlerde sitemi dinmiyor Hatır kaybolmuş gönül nedir bilinmiyor Gönül kazanmaya ne yaptık?
Sorumluluk nedir diye bilmez kaçarsan Ufak meselede hemen ara açarsan Kendini unutup başkasını suçlarsan Dününü unutup bu gününü horlarsan Gelecek yarına ne yaptık?
Başka yerde arama mutluluk içinde Tatlılık varken acı söz neden dilinde Hatasız kul yok ki vardır elbet benimde İnsan kırılıyor çiğ hayatın denimde Düzeltmek için ne yaptık?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE YAPTIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE YAPTIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başka yerde arama mutluluk kendi içinde Tatlılık varken acı söz neden olsun dilinde Hatasız değiliz olduysa hatam benimde İnsan bazen kırılıyor çiğ hayatın denimde Düzeltmek için ne yaptık?
Tebrik ederim. Çok güzeldi şiiriniz. saygı ve selamlarımla.
Ziyaretiniz çok memnun etti teşekkür ederim. Beğeneceğiniz yeni şiirler yazabilmek nasıp olur bana inşallah, sizede okumak kısmet olsun sevgi saygı ve selamlarımla.
Sonbahara doğru, yol alıyorum.
Sararmış, dökülüyor, yapraklarım.
Gazel olup savrulur, tüm hayatım.
Can suyum, sen olur musun sevdiğim?
Kördüğüme döndü, tüm yaşantım.
Tek anahtarım, sendedir aşkım.
Sol yanımda, çizilidir resmin.
Can suyum, sen olur musun sevdiğim?
Sensiz geçmiyor ki, günlerim.
Kapımı çalıyor, hep hüzünlerim.
Seni bekliyor, bu elemli yüreğim.
Can suyum ,sen olur musun sevdiğim?
Nihal
ŞİYİRİN ÇOK GÜZEL KUTLARIM ELİNE GÖNLÜNE SAĞLIK