Kimse yok mu ? Neden karanlık her yer Niye karanlık ki gece Üşüyorum... ısıt beni kösemde ki gölge O ‘da mı ıslanmış ne Yanına gideyim de, Bir anne eli değsin eline ama benim annem nerede? Gittin mi? Gitmiştin zaten değil mi Anne?
Peki ya babam nerede? Bu yıkık duvarlarda ne? İşte !o gölge yine Sessiz bir seslenişin içinde Hatıralarımın değdiği köşede duruyor Kalmış enkazın içinde Kim yıkmış ,kim kırmış şarkıda? Gün devrilmiş geceye Baba ..babaa nerdesin gelsene? Gittin mi? Sen de gitmiştin değil mi? Annemle birlikte
Bu ayak sesleri de ne? Bir ışık sızıyor ansızın içime O uzun saçlar uzanıyor hücreme Üşümüş ...çok üşümüşüm tutuyorum onu titrek ellerimle öyle sıcak geliyor ki soğuk yanıyor bedenimde Siz mi geldiniz?... Hoş geldiniz baba Hoş geldiniz anne
Uyandım, Uyanmasaydım keşke... Yıllar olmuştu sizi görmeyeli Ben hala buradayım Siz nerdesiniz? Neden gittiniz ki anne?
Babam simdi senin gözlerinde Bende sizin üzerinizde Ağlıyorum toprağınızla göz göze Zaman , ne zaman küserse akrebe Bekle!... Bir gün bende geleceğim Anne Bak ! bu sefer; Senin bıraktığın izle Kızım tuttu yüreğimden açmış minik elleriyle , bir damla acıyla, O’da ağlıyor Bekliyor benimle sessizce....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLİYORUM ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLİYORUM ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Peki ya babam nerede? Bu yıkık duvarlarda ne? İşte !o gölge yine Sessiz bir seslenişin içinde Hatıralarımın değdiği köşede duruyor Kalmış enkazın içinde Kim yıkmış ,kim kırmış şarkıda? Gün devrilmiş geceye Baba ..babaa nerdesin gelsene? Gittin mi? Sen de gitmiştin değil mi? Annemle birlikte
Bu ayak sesleri de ne? Bir ışık sızıyor ansızın içime O uzun saçlar uzanıyor hücreme Üşümüş ...çok üşümüşüm tutuyorum onu titrek ellerimle öyle sıcak geliyor ki soğuk yanıyor bedenimde Siz mi geldiniz?... Hoş geldiniz baba Hoş geldiniz anne
Uyandım, Uyanmasaydım keşke... Yıllar olmuştu sizi görmeyeli Ben hala buradayım Siz nerdesiniz? Neden gittiniz ki anne?
bitmez bir özlem.. bir zaman gelir kavusur gönüller... kalemine sagik dost... saygilarimla...
Kimse yok mu ? Neden karanlık her yer Niye karanlık ki gece Üşüyorum... ısıt beni kösemde ki gölge O ‘da mı ıslanmış ne Yanına gideyim de, Bir anne eli değsin eline ama benim annem nerede? Gittin mi? Gitmiştin zaten değil mi Anne? *************************** Üstadım Yüreğinize sağlık çok anlamlı bir şiir. çok duygulandım ne yazayımki okadar harika anlatılmışki sizi teprik ediyorum ,gidenlere Allah rahmet etsin kalanlara sabır selameti ah birde gittiğimiz yerde karanlık ıslak soğuk olmasa . Selam lar saygılar...
Kimse yok mu ? Neden karanlık her yer Niye karanlık ki gece Üşüyorum... ısıt beni kösemde ki gölge O ‘da mı ıslanmış ne Yanına gideyim de, Bir anne eli değsin eline ama benim annem nerede? Gittin mi? Gitmiştin zaten değil mi Anne?
Peki ya babam nerede? Bu yıkık duvarlarda ne? İşte !o gölge yine Sessiz bir seslenişin içinde Hatıralarımın değdiği köşede duruyor Kalmış enkazın içinde Kim yıkmış ,kim kırmış şarkıda? Gün devrilmiş geceye Baba ..babaa nerdesin gelsene? Gittin mi? Sen de gitmiştin değil mi? Annemle birlikte
merhaba güzel insan kurlarım bu duygu ve sıcaklık dolu şiirini. ne güzel bir yürek bu gböyle... içime işledi baştan sona şiirdi baştan sona destam bir iç kanama bir yürek yansıması bu ne şiir böyle haydi git işine beni daha fazla ağlatma ağlatma böyle ağlamasın çocuklar gözyaşlarından uzak dursunlar aşkla kal hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal......
HAsReTiN IcImDe BiLiYoRuM!!! (Yarali bir kus) Bazen yatagima yattigimda üstümü örtüp iyi geceler oğlum diyecekmisin diye bekliyorum... Bazen kucagina yatip sacimi oksanami,sarilmani ve yavrum demeni bekleyerek hayaller kuruyorum... Bazen yanimda olmasanda seninle anne oğul gibi konusmak istiyorum... Bazen sana doyasiya sarilip,doyasiya öpüp,doyasiya koklamak istiyorum... Bazen sana son nefesime kadar SENi SEViYORUM anne diye bagirmak ve kosa kosa sana gelmek istiyorum... Bazen dogum gününde sana hediye alip DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ANNECiGiM demek istiyorum... Bazen anneler gününde senin dizinin dibine oturup gözlerinin icine doyasiya bakmak istiyorum... Bazen seni o kara topragin icinden cikartip yillardir göremedigim ANNEMi bir kez olsun görmek istiyorum...
Ama bunlarin hic birinin gerceklesmeyecegini biliyorum!... Bildigim halde yalanda olsa güzel hayeller kuruyorum... Simdiye kadar senin sevgini hic tatmadim. Bir kez olsun yüzüne karsi ANNE diyemedim... Yillardir hep resmin ile avundum... Seni bir kez olsun rüyalarimda bile göremedim. Seni hep hayellerde,düslerde ve yüregimde gördüm. BAZEN GÜNAH OLDUGUNU BiLDiGiM HALDE KADERE iSYAN ETTiM... Ama isyanim hic bir zaman sana karsi olmadi.
Suanda yanimdasin biliyorum!... Ama seni göremiyor,duyamiyor,öpemiyor,sarilamiyor ve koklayamiyorum... Senin sevgin ne kadar büyüktür kim bilir?... Sen yanimda olmasan bile neden yoksun demiyorum... Biliyorum!Cünkü sen her zaman benimlesin... Agladigim zaman bana kizma,Seni Sevdigim ve özledigim icin agliyorum. Neden yoksun diye degil!... Biliyorum!Geri dön desem dönmezsin,dönemezsin. Cünkü sen bir MELEKSiN ANNECiGiM. Meleklerin kanatlari vardir derler. Bende senin kanatlarinin altindayim ANNE. Kücükken hep dönmeni oğlum demeni beklerdim. Bana hediye getirir mi? derdim... Ama hep kendimi avuttum Senin bir MELEK olup gittigine inanmak istemedim. Seni cok seviyordum cünkü ve hala seviyorum. Sana karsi olan sevgimi bir göstere bilsem volkanlar yaninda sönük kalirdi. Sen benim yanimda olmasanda benim herseyimsin. Kanimsin,Canimsin ve en önemliside ANNEMSiN... Seni üzecek birsey yaptiysam affet beni ANNE. ANNE kelimesi o kadar hos ve güzel ki insana hep huzur ve güven veriyor. Sana ANNE diyemedim ama bak simdi diyorum... Bu mektubu yazarken sende okuyorsun ANNE...
Senden bir istegim var ANNE. Seni sevdigimi,özledigimi hic bir zaman unutma... Sen benim her zaman yüregimde olacaksin. Sen benim bir tanecik ANNEMSiN. Senin yerini hic kimse dolduramaz. Buna izin vermem... Benim bir tane ANNEM var oda sensin ANNECiGiM... Sen sakin aglama,üzülme bir gün karsilasiriz ANNE. Sen benim aglamami,üzülmemi istermisin? Istemezsin... Bende istemiyorum... Ben agliyorum ama seni özledigim icin agliyorum. Sen ise beni duyuyor ve görüyorsun. Ben bunlarida yapamiyorum ANNE. Sen benim bir koruyucu MELEGiMSiN. Sakin beni yanliz birakma yoksa bu meçhul solar ANNE... Mektubunu bitiriyorum ve bitirirken bütün yüregimi bu mektuba birakiyorum. Agliyorum cünkü sana ilk mektubum oluyor. Seni göremedim,duyamadim ama SENi COK SEVDiM ANNE VE SENi COK SEVECEGiM ANNEM...
yüreğinize sağlık
sevgiler saygılar ...