aşk ! yarım kalmış eski bir şiir aşkına n’olur bir adım yaklaş…
dön açık denizlerinden, dindir içindeki fırtınayı da yılgın akşamlardan s/im düşsün koynuna ibrişim kuşakla bağlanmış ellerim çözüver gitsin...
aşk! kilidini kır artık dilimin n’olur, yarım kalmış eski bir şiir aşkına…
yıllar oldu, kanadı kırılmış bir kuş gibiyim, sığıntıyım bu dingin koyda. dinle! hıçkırıklarımı duyacaksın kayalıklarda, mutedil dalgalar değil ki kıyıma vuran…
arama uzakta...
aşk! gör beni n’olur, bir kez olsun bak dolunaya yarım kalmış eski bir şiir aşkına…
gündüzlerin değil, gecenin meftunuyum ben, gökkuşağına inat yalnız mai açan bir gül /şen… kaybedince anlıyor insan hüznün en saf halinden.
aşk! arala sır perdesini n’olur sırrına ereyim, yarım kalmış eski bir şiir aşkına…
yokluğun; yokluğum ancak… yol yol oluyorsun içinde şeb-i yeldanın. bilirim, avutmaz seni ziyası süreyyanın…
aşk! bir adım yaklaş. ölüyorum… bu son şiiri söz ver; n’olur cennette beraber okuyalım yarım kalmış eski bir şiir aşkına…
afitab – ı aşk n’olur bir adım yaklaş, türab olmadan bedenim kaldır nikabını, bir kez göreyim…
ö l ü r ü m ben, yarım kalmış eski bir şiir a ş k ı n a …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yarım kalmış eski bir şiir aşkına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yarım kalmış eski bir şiir aşkına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişir rüzgarın yönü Solar ansızın yapraklar; Şaşırır yolunu denizde gemi Boşuna bir liman arar; Gülüşü bir yabancının Çalmıştır senden sevdiğini; Içinde biriken zehir Sadece kendini öldürecektir; Ölümdür yaşanan tek başına Aşk iki kişiliktir.
Bir anı bile kalmamıştır Geceler boyu sevişmelerden; Binlerce yıl uzaklardadır Binlerce kez dokunduğun ten; Yazabileceğin şiirler Çoktan yazılıp bitmiştir; Ölümdür yaşanan tek başına, Aşk iki kişiliktir.
Avutamaz olur artık Seni bildiğin şarkılar; Boşanır keder zincirlerinden Sular tersin tersin akar; Bir hançer gibi çeksen de sevgini Onu ancak öldürmeye yarar: Uçarı kuşu sevdanın Alıp başını gitmiştir; Ölümdür yaşanan tek başına, Aşk iki kişiliktir.
Yitik bir ezgisin sadece, Tüketilmiş ve düşmüş, gözden. Düşlerinde bir çocuk hıçkırır Gece camlara sürtünürken; Çünkü hiç bir kelebek Tek başına yaşayamaz sevdasını, Severken hiçbir böcek Hiç bir kuş yalnız değildir; Ölümdür yaşanan tek başına, Aşk iki kişiliktir..
Ataol Behramoğlu
Yaseminin kirpiklerinin ucundaki denizler ağlıyor şairim güzel ve özel dizelerinizde Şiir yazmaya gidicek kanayan sol yanı sayfanızdan ayrılınca Ama bıraktım sol yanımdan bir ağıt o muhteşem güzel mısralarınızın koynuna Sevgiyle kalın şairim Hak eden nefeslerde sonsuza Cici bakın sol yanınıza .............
yasemin00 tarafından 11/17/2009 7:38:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
yılgın akşamlardan s/im düşsün koynuna .... Sim düşerse ışık im düşerse iz kalır geride. .... aşk! arala sır perdesini n’olur sırrına ereyim, yarım kalmış eski bir şiir aşkına… .... Aşk sırrı ilahiyimi istersin şair, sırrı vuslatımı? Hangisi? ..... Güzel şiir. Sırra ermen dileklerimle.
vakit buldukca okuyacagim digerleirnide.
saygilar gecenin bu vaktinde yüregimi etkileyen dizelere...